Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@19:53:19 GMT

تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۱۷۲۰

تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، این تذکرات که در جلسه علنی امروز مجلس توسط محمدعلی وکیلی قرائت شد به شرح ذیل است:

مقدسی به رئیس جمهور: علت عدم واریز مبالغ اقساط کسر شده از حقوق خرداد ماه فرهنگیان به حساب‌های بانکی مربوطه چیست؟

لاهوتی به وزیر کشاورزی: تسریع در جلوگیری از واردات برنج در زمان برداشت آن در کشور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی کیا به رئیس جمهور: تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان از سال 97 تا کنون.

حمیده زرآبادی به رئیس جمهور: دلایل رها شدن هزاران تن پسماند خطرناک در محیط زیست قزوین.

علی ساری به رئیس جمهور: علت اقدامات بدون ضابطه سرپرست آموزش و پرورش در استان خوزستان.

موسوی لارگانی به وزرای کار، راه و کشور: لزوم تلاش برای بهبود شرایط معیشتی معلولین و بهسازی معابر و مسیرهای تردد آنها، به رئیس جمهور و وزیر ارتباطات: ضرورت ارائه توضیح در خصوص حذف هدفمند قسمت‌های پایانی سریال گاندو از سایت آپارات، به وزرای ارتباطات و صنعت: لزوم برخورد با اظهارات ساختارشکنانه در جلسه مجمع شرکت فولاد مبارکه، به رئیس جمهور و وزیر خارجه: ضرورت تلاش دیپلماتیک جهت نجات فوری عالم بزرگ شیعی شیخ زکزاکی از چنگال دولت نیجریه، به وزیر صنعت: لزوم آسفالت جاده ورودی ناحیه صنعتی وزیرآباد فلاورجان.

افضلی و پورابراهیمی به وزیر راه: از آنجایی که مدت چهار ماه از وقوع سیل و بسته شدن جاده مواصلاتی نهبندان – شهدا می‌گذرد. چرا اقدامی در بازگشایی آن صورت نمی‌گیرد.

ابطحی به وزیر نفت: دلایل و مستندات قانونی ضرورت انحلال شرکت بازرگانی گاز ایران که نقش موثری در صادرات گوگرد داشت چیست؟

ایران نژاد و علیم یارمحمدی و درازهی به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی جدی توسط مدیریت محیط زیست استان سیستان و بلوچستان و تمام ابعاد توسعه‌ای و سرمایه گذاری در چابهار با توجه به توسعه سواحل مکران و منطقه آزاد تجاری چابهار.

مجمع نمایندگان تهران به وزرای کار و کشور: عدم ساماندهی صحیح و مطلوب کودکان کار، عدم مبارزه با کار کودک و تغییر رویکرد و مبارزه با موضوع کودکان کار

بدری به رئیس جمهور: چرا هیچ نظارتی بر کنترل قیمت اقلام مختلف و مایحتاج عمومی مردم انجام نمی‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد نظری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مدرسه قلعه این شهر ضمن اشاره به کار و کارگر، تاکید کرد: در دین مبین اسلام در زمینه مقام کارگر بسیار تاکید شده تا جایی که پیامبر (ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند و این نشان از مقام والای این قشر تأثیرگذار در جامعه دارد.

وی ضمن اشاره به اهمیت مقام کارگر به خصوص در چرخاندن چرخ اقتصاد و تولید کشور، گفت: «کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی امروز جامعه هستند.

امام جمعه موقت شاهرود ضمن اشاره به صحبت‌های اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع کارگران بیان کرد: گذاشتن دست کارگر در دست کارفرما و حل مشکلات تولید و قشر کارگر و کارفرما از سوی دولتمردان یکی از راه‌های رونق تولید است.

نظری به سند تحویل آموزش و پرورش و همچنین هفته معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری هم اشاره کرد و گفت: معلم محور تحول بنیادی در نظام آموزش و پرورش است چرا که همه تحولات از تلاش معلمان امکان پذیر می‌شود.

وی در ادامه به سفر هفته گذشته هیأت دولت به استان سمنان و همچنین حضور رئیس جمهور در شهرستان شاهرود اشاره کرد و بیان داشت: مسئولان مصوبات و اعتبارات این سفر را برای مردم بیان کنند.

امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه مسئولان دولتی اعلام کرده‌اند که یک سوم مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سمنان سهم شهرستان شاهرود بوده است، بیان کرد: انتظار می‌رود که مسئولان شهرستانی برای تحقق این مصوبات گام‌های اساسی برداشته و پیگیری خوبی را انجام دهند.

نظری گفت: مسئولان همچنین مردم را در جریان پیگیری‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور آگاه کنند زیرا این امر به امید افزایی منجر می‌شود.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر مسئولان به خصوص آموزش و پرورش و ورزش و جوانان به ترویج فرهنگ پهلوانی و باستانی شد و افزود: ورزش باستانی باید از مدارس معرفی و ترویج شود.

کد خبر 6089182

دیگر خبرها

  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • «کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی هستند
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • ایران صادرکننده خدمات مهندسی و تکنولوژی های روز دنیاست