Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@17:31:25 GMT

برگزاری جشنواره زردآلو در مرند آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۲۳۴۳

برگزاری جشنواره زردآلو در مرند آذربایجان شرقی

به گزارش کانال چاپار مرند، رحمانی رئیس اداره جهاد کشاورزی مرند در آذربایجان شرقی ضمن بیان جزئیاتی از برگزاری نخستین جشنواره زردآلوی مرند از ادامه این جشنواره حداقل تا روز جمعه و در صورت استقبال مردمی به مدت یک‌هفته در محل هتل کاروانسرای یام خبر داد.

رحمانی افزود در ۲۵ غرفه در محل برگزاری این جشنواره ایجاد و جهت بازدید عموم از اولین ساعت برگزاری تا آخرین روز دایر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رحمانی ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در مراسم آغاز جشنواره با ارائه گزارشی از کمیت و کفیت اولین جشنواره زردآلوی مرند ،  از حضور هنرمندان در بخش های مختلف جشنواره خبر داد.   وی افزود اجرای موسیقی توسط استاد اسفندیار قره باغی و هنرمند نوجوان و پدیده جدید موسیقی سخاوت بصورت زنده در مراسم آغاز جشنواره به روی صحنه خواهد رفت.

رئیس اداره جهاد کشاورزی افزود در این جشنواره از تمبر یادبود زردآلوی مرند رونمایی و از برگزیدگان و باغداران نمونه توسط فرماندار و امام جمعه مرند تجلیل خواهد شد. این افراد توسط هئیت داوران متشکل از ۵ نفر انتخاب و معرفی خواهند شد.  


رحمانی ضمن اعلام  دعوت از سرمایه گذاران و صاحبان صنایع تبدیلی و بسته بندی در این جشنواره گفت:  فرآیند تبدیل زردآلو به قیسی در این جشنواره به تفضیل برای بازدید کنندگان به نمایش در خواهد آمد.

وی حضور گسترده بانوان هنرمند را یکی از نکات این جشنواره دانست و با اشاره به تشکیل غرفه های صنایع دستی در کنار غرفه های اختصاصی جشنواره زردآلو به حضور عشایر با استقرار چادر مخصوص عشایری و ارائه تولیدات عشایری و خانگی همچون نان در مکان جشنواره اشاره کرد.

از دیگر حواشی هنری جشنواره زردآلوی مرند ارائه پوسترهای طراحی شده توسط هنرمندان جهت بازدید مدعوین و مراجعه کنندگان خواهد بود .

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اعظم السادات برغمدی اظهار کرد: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال استان می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآنی حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.

مدیر طرح ملی حفظ قرآن کریم کشور ادامه داد: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، تحقق خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی با خانواده‌ها از جمله اهداف این طرح است.

برغمدی افزود: این طرح فرصت بی نظیری پیش روی دختران علاقه‌مند در استان آذربایجان شرقی قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته بانوان علاقمند تبریزی به صورت مجازی از برنامه‌های آموزشی حفظ قرآن کریم بهره‌مند شدند.

چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" ویژه بانوان سراسر کشور در سال ۱۴۰۳ با شعار «حافظ قرآنی، مکتب سلیمانی» با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی