Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز سه شنبه در پیامی توئیتری به انتخاب بوریس جانسون به عنوان نخست وزیر انگلیس واکنش نشان داد.

رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص نوشت: انتخاب بوریس جانسون به عنوان نخست وزیر انگلیس را به وی تبریک می گویم. او نخست‌وزیر فوق العاده ای خواهد بود.

گفتنی است،در مراسم معرفی نخست وزیر جدید انگلیس، بوریس جانسون به عنوان رئیس حزب محافظه کار معرفی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رأی‌گیری نهایی که میان بیش از ۱۶۰ هزار عضو حزب محافظه‌کار انجام شد، جانسون با کسب ۹۲ هزار ۱۵۳ رأی در مقابل ۴۶ هزار و ۶۵۶ رأی هانت، رهبر حزب و نخست‌وزیر جدید انگلیس لقب گرفت.

حوزه‌های رأی گیری روز دوشنبه ساعت ۱۶ به وقت محلی تعطیل شد. جانسون روز چهارشنبه بعد از ظهر به عنوان نخست وزیر جایگزین ترزا می خواهد شد.

ترزا می که با وجود تلاش‌های مکرر نتوانست طرح خود را برای خروج از اتحادیه اروپا (برگزیت) در پارلمان به تصویب برساند ماه گذشته از رهبری حزب محافظه کار استعفا کرد.

کد خبر 4674588

منبع: مهر

کلیدواژه: دونالد ترامپ بوریس جانسون انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

انتخاب عاطفه خادمی، بر اساس ماده واحده تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی در جلسه اسفند سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز بر اساس مصوبه بهمن ۱۴۰۲ شورای معین این شورا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

پیش از این سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بود.

دیگر خبرها

  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • پشت پرده انتخاب رئیس جدید امان رسانه‌ای شد
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا