Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر محمد رضایی اهل روستای اسکنده از توابع شهرستان محمودآباد که چندین قهرمانی استان مازندران و همچنین مقام سوم در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور را در کارنامه دارد، چند ماه قبل دچار مصدومیت شدید از ناحیه گردن شد که خطر فلج شدن این کشتی گیر وجود داشت اما مخارج سنگین جراحی، این امکان را به خانواده اش نمی داد که او را جراحی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از رسانه ای شدن این موضوع، وزیر ورزش و جوانان بلافاصله به فدراسیون پزشکی ورزشی ماموریت داد تا این عمل هر چه سریع تر انجام شود که خوشبختانه عمل جراحی امیر محمد رضایی هفته گذشته در تهران به صورت موفقیت آمیز انجام شد و این کشتی‌گیر برای گذراندن دوران نقاهت به خانه اش بازگشت.

پس از این اتفاقات، خانواده این کشتی گیر از مسئولان ورزشی تقدیر و تشکر کردند که بیانیه آن به شرح زیر است:

"اندیشه و تلاش خدمتگزاران صدیق به جامعه هیچ گاه از یاد نخواهد رفت.

با احترامات فائقه بر خود لازم می‌دانیم بدینوسیله از تلاش و زحمات بی دریغ، مستمر و ارزشمند جناب آقای دکتر سلطانی فر وزیرورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک جناب آقای دکترصالحی امیری و رییس و اعضای فدراسیون پزشکی دکتر نوروزی، دکتر ملک محمدی و همچنین از مدیر تیم های ملی جناب آقای حسن بابک و از دکتر جعفری رییس فدراسیون ورزش روستایی و از جناب دکتر گوهر دهی رییس هیات پزشکی استان و آقایان رمضانی، عالیشان و یگانه مسئولین محترم اداره کل ورزش مازندران و از رییس هیات پزشکی محمودآباد جناب دکتر سعیدی راد و رییس اداره ورزش محمودآباد جناب اقای مهندس یوسفی و دکترحسن رنگرز تقدیر و تشکر نماییم.

 تشکر ویژه از دکتر معالج جناب آقای دکتر بصامپور داشته و تقدیر ویژه از استادعلی کاوه و ارباب جراید و مربی زحمتکش آقای بالی تبار و کلیه دوستان و عزیزانی که اِسمشان از قلم افتاده تا پسرمان امیر محمد رضایی را در بازیابی سلامتی‌اش هم جانبه حمایت کردند. گرچه واژه ها در ادای قدردانی ازشما بزرگواران کمترین هستند.

از خدای سبحان برای همه سلامتی، بهروزی، توفیق و استمرار خدمتگزاری صادقانه را مسئلت داریم.

خانواده امیر محمد رضایی همچنین امروز جمعی از مسئولان ورزش محمودآباد از جمله سید رضا نورانی به همراه نعمت الله بخشی دهیار روستای اسکنده و دهیار روستای وازیک وهمچنین پویا حساس صدیقی به مناسبت تولد این کشتی گیر هدایایی از جمله کفش کشتی و لباس ورزشی به او اهدا کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک جراحی خانواده عمل جراحی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد

ایسنا/خراسان رضوی با تصمیم محمد ریاست انجمن کوراش خراسان رضوی، احمد شفیق به عنوان رییس جدید کوراش مشهد منصوب شد.

کوراش خراسان رضوی با توجه به پتانسیل این رشته در استان، همواره جزو مدعیان قهرمانی در کشور است و شاکله تیم ملی را خراسانی‌ها تشکیل می‌دهند. این رشته ورزشی که مدتی است صاحب انجمن شده، در خراسان رضوی با ریاست محمد زندروحانی، از پیشکسوتان رشته جودو و کوراش برنامه‌های خود را پیش می‌برد.

با تصمیم محمد زندروحانی، رییس انجمن کوراش استان، احمد شفیق، را به عنوان رئیس هیات کوراش مشهد منصوب کرد.

وی در خصوص این انتصاب گفت: حضور مدیر دلسوز و ورزش دوست در عرصه تولید کشور ضمن ایجاد انگیزه بیشتر برای علاقمندان این رشته ورزشی نوید روزهای بهتر را می‌دهد و امید است بیش از پیش شاهد رشد و شکوفایی رشته کوراش در این شهر و به تبع آن در سطح کشور با حضور خادمان حمایتگر ورزشی باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تروما چهارمین علت مرگ در دنیا
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد