Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛معاون رئیس مجلس در امور بین‌الملل ضمن محکوم کردن اقدام صهیونیست‌ها در افتتاح تونل در جنوب مسجدالاقصی، آن را اهانت آشکار صهیونیست‌ها و دولت وقت آمریکا به جهان اسلام دانست.

به گزارش خرداد، حسین امیرعبداللهیان معاون رئیس مجلس در امور بین‌الملل، افتتاح تونل در جنوب مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها که با حضور دو مقام آمریکایی انجام شد را تحریک‌آمیز دانست و ضمن محکوم کردن این اقدام، آن را اهانت آشکار صهیونیست‌ها و دولت وقت آمریکا به جهان اسلام خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، این اقدام را نتیجه خیانت ذلت‌بار معدود سران کشورهای عربی دانست که با خوش‌رقصی‌ها خود در برابر آمریکا و صهیونیست‌های اشغالگر قدس از جمله در برگزاری نشست ناموفق اخیر منامه و اظهارات وزیر خارجه بحرین در مدح نتانیاهو و خیانت به آرمان اسلامی فلسطین، به اهداف صهیونیسم جهانی یاری می‌رسانند، در حالیکه خود، قربانی بعدی این خوش خدمتی‌ها خواهند بود.

   معاون رئیس مجلس در امور بین‌الملل با اشاره به تصریحات نژادپرستانه سفیر آمریکا در تل‌آویو پیرامون افتتاح این تونل، گفت: اقدام صهیونیست‌ها در حفر این تونل و اظهارات مقامات تل‌آویو درباره آن، ارتباطی با هیچیک از ادیان الهی ندارد و صرفاً نتیجه تفکرات افراطی و تروریستی صهیونیست‌هاست.

امیرعبداللهیان تحولات اخیر در صحنه فلسطین را برای امنیت منطقه خطرناک توصیف کرد و افزود: رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با سلسله اقدامات تحریک‌آمیز بار دیگر منطقه را به سمت درگیری‌های دینی سوق می‌دهند و بی‌تردید فعالیت‌ صهیونیست‌ها برای نابودی هویت قدس و یهودی‌سازی این شهر برای ادیان الهی و مردم و مقاومت فلسطین قابل تحمل نخواهد بود.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین همچنین افتتاح تونل موسوم به «طریق الحجاج» درزیر شهرک سلوان منتهی به مسجدالاقصی، را نقض آشکار قانون بین‌المللی و حقوق بشر و نیز نقض مصوبات سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل (یونسکو) که همواره خواهان توقف تمامی حفاری‌های غیرقانونی رژیم صهیونیستی در بخش قدیمی قدس است، توصیف کرد و بر ضرورت عمل کردن جامعه جهانی به مسئولیت قانونی، سیاسی و اخلاقی خود برای توقف فوری اینگونه اقدامات مردود تأکید کرد و خواستار مداخله فوری دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی ذی‌ربط برای توقف حفاری‌های اشغالگران در قدس شد.

وی، همچنین از سازما‌ن‌های بین‌المللی، پارلمان‌ها و دولت‌های جهان خواست با قضیه فلسطین به عنوان کلید صلح در خاورمیانه رفتار کنند و اقدامات یک‌جانبه آمریکا و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند. برچسب ها: معاون لاریجانی ، تونل در مسجدالاقصی

منبع: خرداد

کلیدواژه: معاون لاریجانی تونل در مسجدالاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود کنند

فرماندار شهرستان تبریز گفت: مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود جدی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح ظهر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در جمع دانشجویان تبریزی با بیان این مطلب اظهار کرد: دولت آمریکا باید فوراً به نقض فاحش اصل آزادی بیان پایان داده و به حقوق مسلم دانشجویان در بیان دیدگاه‌های خود احترام بگذارد.

وی افزود: مجامع بین المللی و نهادهای حقوق بشر باید از تمام ابزارهای خود در جهت جلوگیری از اقدامات دولت آمریکا در نقض حقوق دانشجویان استفاده کند.

فرماندار تبریز ضمن محکوم کردن سرکوب دانشجویان آمریکایی تصریح کرد: این سرکوب دوگانگی استانداردهای هئیت حاکم آمریکا در استفاده ابزاری از شعارهای حقوق بشری در راستای عداوت با دولت‌های آزادی‌خواه را غیرکتمان کرده است.

فاتح همچنین ادامه داد: از تمامی دانشگاه‌های تبریز می‌خواهم امکان بورسیه کردن دانشجویان آمریکایی را به خاطر دفاع از آرمان ملت فلسطین که از تحصیل منع شده‌اند را فراهم کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: ثمن های فعال در حوزه مقاومت باید زمینه و بستر لازم جهت دعوت از دانشجویان آمریکایی را فراهم کنند.

کد خبر 750506

دیگر خبرها

  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین
  • مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود کنند
  • واکنش معاون رئیسی به پذیرش دانشگاهیان آمریکایی
  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند
  • «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است
  • برآورد ۲۱۸ میلیارد تومانی برای تونل بلوار شهید کبیری
  • در واکنش به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی؛ کنعانی: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار ‎آزادی بیان افتاده است
  • دولت ترینیداد و توباگو کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است