Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

سعید رسولی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامی، درگذشت پاشایی فام، مدیر عامل بانک ایران و اروپا،  را تسلیت گفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، مرحوم پاشایی فام، از خدمتگزاران خدوم این مرز و بوم بود که همواره با تلاش و عزمی راسخ، گام‌های ارزشمندی را برای شکوفایی اقتصاد کشور عزیزمان برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، همراهی‌های صمیمانه ایشان با راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و حمایت‌های بی‌دریغی که برای توسعه این صنعت به عمل آوردند، هیچ گاه در تاریخ راه‌آهن کشورمان فراموش نخواهد شد. کارنامه درخشانی که ایشان از خود بر جای گذاشته‌اند، آوازه نامشان را در یادها باقی نگه خواهد داشت.

در برابر تقدیر حضرت حق، چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست و مشیت الهی بر این بود که این مرد بزرگ زندگی را بدرود گوید و به دیدار حضرت حق بشتابد. با تاثر و تالم فراوان این ضایعه دردناک را به تمام بازماندگان تسلیت عرض می‌کنم و از پروردگار منان برای ایشان آرامش ابدی و آمرزش مسئلت دارم.

خداوند ایشان را قرین رحمت فرماید

سعید رسولی

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سعید رسولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم، در پیامی درگذشت معصومه حائری، فرزند آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر سیدمصطفی خمینی را تسلیت گفت.

بنبر گزارش ایسنا، متن پیام وی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران»

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899596

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی