Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین گفت: طرح نذر آب ۲ این جمعیت از شهریور ماه امسال در شهرستان هامون استان سیستان و بلوچستان به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، داود ارجینی روز سه شنبه افزود: این طرح برای دومین سال در مناطق کم آب کشور از جمله کرمان و سیستان و بلوچستان اجرا می شود و قزوین به عنوان استان معین شهرستان هامون داوطلبان خود را به این منطقه  اعزام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، زمان اعزام کاروان سلامت قزوین به این منطقه را چهارم شهریورماه عنوان کرد و افزود: تیم داوطلبان و خیران قزوین متشکل از چند پزشک و پیراپزشک، دندانپزشک به همراه دارو، بسته های غذایی ، بهداشتی و فرهنگی است که در طول یک هفته اقدام به فعالیت های درمانی و بهداشتی به ویژه برای بیماران، کودکان و زنان باردار و شیرده می کند.

به گفته ارجینی بر اساس نیاز سنجی استان سیستان و بلوچستان اهالی این بخش در حال حاضر به تخصص های پزشکان متخصص چشم، قلب  و عروق، کودکان، زنان و زایمان، پوست و دندانپزشک نیاز دارند و ما نیز در حال رایزنی با پزشکان داوطلب در این خصوص هستیم.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین افزود: سال گذشته با اجرای طرح نذر آب ۱، پنج پزشک از قزوین به هامون اعزام و بیش از سه هزار نفر از خدمات دارویی و درمانی، توزیع بسته های بهداشتی و غذایی و فرهنگی این جمعیت بهره مند شدند.

ارجینی با بیان اینکه در سال جاری این طرح داوطلبان قزوین در بخش تیمور آباد شهرستان هامون اجرایی می شود،افزود: مردم نوعدوست استان نیز می توانند در صورت تمایل به مشارکت در این طرح کمک های خود را به شعب مختلف جمعیت هلال احمر استان تحویل دهند. 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال پوست زایمان سیستان و بلوچستان قلب هلال احمر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دیروز عصر گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو مزدا در بخش طارم سفلی ورودی روستای زاجکان علیا به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات شیرین سو و کوگیر دفتر نمایندگی طارم سفلی جمعیت هلال احمر استان قزوین جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه یک مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی به وسیله ابزار نجات فرد فوت شده که مردی حدود ۷۵ ساله بود تحویل مقامات ذی صلاح شد.

وی گفت: مصدوم این حادثه نیز توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • سیستان بارانی شد
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی