Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@05:01:52 GMT

غلامپور: استراماچونی کاربلد است

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۴۰۲۰

غلامپور: استراماچونی کاربلد است

مربی گلرهای تیم فوتبال استقلال گفت:هیچ مربی ای نمی گوید تیم من قهرمان می‌شود و هیچ کس نمی تواند وعده بدهد و تکلیف لیگ هفته آخر مشخص می شود.

به گزارش مشرق به نقل از سایت باشگاه استقلال، بهزاد غلامپور درباره شرایط تیمی آبی پوشان گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و تمرینات را به موقع آغاز کردیم و به خوبی ادامه دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات خوبی را در ایران و ترکیه سپری کردیم و البته نباید فراموش کرد تیم و کادرفنی جدید شده اند و به زمان نیاز داریم تا به شکل واقعی خود برسیم.

بیشتر بخوانید:

مصلح: آقای عرب! مردم را به گرگ بودن دعوت نکن عکس/ حمله بازیکنان سپاهان به کی روش واکنش تند علیپور: فضای مجازی چرت است! شرط رفیعی برای رفتن از پرسپولیس

او در ادامه درباره تجربه کار کردن با سرمربی جدید استقلال، افزود: استراماچونی و دیگر دستیاران واقعا کاربلد هستند و هر کسی وظایف خود را انجام می دهد و برنامه ریزی حرف اول را می زند و همه چیز بر اساس برنامه پیش می رود.

مربی دروازه بان های استقلال درباره شرایط دروازه‌بان های تیم، عنوان کرد: دروازه بان های ما شرایط خوبی دارند و خوب تمرین کردند. بدنسازی خوبی انجام دادند و طبق برنامه پیش می رویم. حسینی دروازه بان خوب و ملی پوش ما کاملا آماده است و شرایط خوبی دارد و امیدوارم سال خوبی داشته باشیم و اهدافی که ترسیم کردیم، دست پیدا کنیم.

غلامپور در ادامه با اشاره به اهمیت حل شدن پرونده پروپیچ کروات، بیان کرد: واقعا کادر مدیریتی زحمت کشیدند. فشار زیادی روی تیم و باشگاه بود و هواداران نگران بودند. باشگاه با یک ظرافت و مدیریت خاص این چالش را رد کرد و وگرنه کار سخت می شد و مطمئنا نمی توانستیم لیگ را ادامه بدهیم. خدا کمک کرد و کادر مدیریت باشگاه با درایت کار خود را انجام دادند و پرونده بزرگی را بستند.

او در پایان صحبت های خود تصریح کرد: تمام تلاش و زحمت های خود را برای هواداران انجام می دهیم. هیچ مربی ای نمی گوید تیم من قهرمان می شود و هیچ کس نمی تواند وعده بدهد و تکلیف لیگ هفته آخر مشخص می شود. فصل گذشته شاید اگر اشتباهات داوری نبود، شرایط برای استقلال تغییر می کرد اما ما از هفته اول برای خوشحالی هواداران و با انگیزه فراوان به میدان می رویم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی فوتبال بهزاد غلامپور استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم

سرمربی مس رفسنجان گفت: با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: در جام حذفی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد چون شانس دیگری وجود ندارد.

وی افزود: در جام حذفی مهم نیست مقابل چه تیمی قرار می‌گیرید, بلکه مهم این است که اگر ببازید، باید کلاً جام را کنار بگذارید, لذا برای همه تیم‌های حاضر در جام بازی‌ها حساس و مهم است.

سرمربی مس رفسنجان تیم پیکان را فوق‌العاده خوب توصیف کرد و گفت: پیکان در نیم فصل دوم نتایج خوبی داشتند و نفرات خوبی در نیم فصل دوم جذب کرده‌اند و امتیازات خوبی گرفته‌اند و در بازی قبلی لیگ نیز از ما امتیاز گرفتند.

وی با بیان اینکه بازی سختی در پیش داریم و باید خیلی خوب برای آن برنامه‌ریزی کنیم و تمرکز بالایی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: تلاش زیادی می‌خواهیم تا از این مرحله عبور کنیم؛ با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود و دیدار فوق‌العاده سنگینی است که امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

کد خبر 747701

دیگر خبرها

  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • آسمان مازندران امروز ابری و باران پراکنده
  • روایتی برای پدران
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست