Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیری با اشاره به اهمیت مقابله ایران در برابر هجمه های مختلف دشمنان به ویژه در بحث اقتصادی، گفت: حمایت از کارآفرینان جوان ایرانی وظیفه امروز مسئولان و مدیران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « اسحاق جهانگیری» طی نشست اقتصاد مقاومتی که امروز (سه شنبه ۱ مرداد) در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، گفت: رسالت امروز مدیران و مسئولان نظام اسلامی، حفاظت از کیان مرزهای ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به ظرفیت های قابل توجه شرکت های دانش بنیان در سطح کشور، افزود: حمایت از کارآفرینان جوان ایرانی وظیفه امروز مسئولان و مدیران است.

 

وی با بیان اهمیت جایگاه شاخص استان البرز در روند رونق تولید، مطرح کرد: استان البرز متناسب با ظرفیت ها و ویژگی ها متعدد و منحصری که در زمینه های مختلف دارد می تواند به نوبه خود یک پایلوت مطالعاتی محسوب شود.

 

وی با اشاره به استقرار واحدهای صنعتی در سطح البرز، بیان کرد: فعالیت 3هزار و 500 واحد صنعتی در سطح این استان که در قالب ملی و جهانی فعالیت دارند، همچنین وجود دو سد بزرگ و آب های زیرزمینی بخشی از زمینه های حاصلخیزی استان است.

 

به گفته جهانگیری، جاذبه های بکر گردشگری به ویژه در شهرستان طالقان زمینه اشتغالزایی و درآمدزایی استان البرز است و این مهم در بحث کاهش آسیب های اجتماعی و فقر می تواند راهگشا باشد.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود به مسأله برجام اشاره کرد و سابقه تمدن و فرهنگ ایران را در قالب گفت و گو و قدرت تفاهم با 6 کشور در امر انرژی هسته ای، حائز اهمیت شمرد.

 

وی به تهدیدهای مختلف با نقض برجام از طرف آمریکا اشاره کرد و ایران را متعهد به تعهدات خود در قالب گزارش های ارسالی از طرف سازمان انرژی اتمی ذکر کرد.

 

وی تحریم های اقتصادی علیه ایران را هجمه اساسی آمریکا برای انزوا قرار دادن این کشور دانست و گفت: با وجود تحریم های متعدد و ناجوانمردانه ایران همچنان به نسبت شرائط اقتصادی جزء برترین کشورهای منطقه است.

 

جهانگیری توضیح داد: نیروهای جوان و نخبه یکی از سرمایه ها و دارایی های اساسی کشور ما است که با اعمال تحریم های اقتصادی توانسته است در عرصه اقتصادی ورود کند و چرخه اقتصاد را با قدرت پیش برد.

 

وی در محور دیگر سخنان خود به راه اندازی شرکت های استارتاپی و دانش بنیان در سطح کشور اشاره کرد و از مسئولان و مدیران امر واست تا نسبت به رفع مشکلات این شرکت های دانش بنیان اهتمام داشته باشند.

 

رفع مشکلاتی از قبیل قانون و مقرارت ها متعدد در برابر کارآفرینان مورد توجه جهانگیری قرار گرفت و اتخاذ راهکارهای موثر با هدف ایجاد ساز و کارهای اساسی در این خصوص را برای کاهش مشکلات و دغدغه ها ضروری خواند.

 

معاون رئیس جمهوری در پایان خاطرنشان کرد: حفاظت از خلیج فارس و تنگه هرمز از برنامه های اصلی کشور است و ما با جان و دل از این مرز و بوم دفاع می کنیم و دشمنان بدانند اجازه جسارت در برابر ایران را ندارند. 

 

 

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي شیراز اردبیل روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده فضای مجازی بهزیستی اوقات فراغت کارآفرینان اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌

حجت الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر شد و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است اظهار داشت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

منبع: ایلنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • مخبر: ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • مدیران خودرو 777، میزبان سران اقتصادی آفریقا و ایران
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد