Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاعری، با اشاره به سهم کتابخانه های عمومی از محل درآمدهای شهرداری، گفت: حمایت از کتابخانه های عمومی را به عنوان یک شهروند و شهردار اهواز بیش از گذشته ادامه می دهیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «موسی شاعری»، امروز (سه شنبه 1 مرداد) در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان، با مهم برشمردن فعالیت های فرهنگی در شور و نشاط شهروندان، اظهار کرد: ورود به فعالیت های جدید در عرصه فرهنگی و اجتماعی مردم را به سمت شور و نشاط و امید به جامعه سوق می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به ارائه گزارشی از وضعیت و مشکلات شهرداری اهواز، افزود: برای حفظ حقوق شهروندان خود در حال انجام اقداماتی هستیم؛ مردم از شهرداری انتظار دارند و قطعا رسیدگی به مشکلات شهری مردم اولویت ما در این برهه زمانی است.

 

شهردار کلانشهر اهواز، ادامه داد: در زمینه ناوگان حمل و نقل، نظافت شهری، زیرسازی و زیباسازی و سرانه های فضای سبز تلاش و برنامه ریزی می شود که آنچه شایسته مردم اهواز است شکل بگیرد.

 

وی تصریح کرد: از آنجایی که در سالیان اخیر مسئولیت فرهنگی و اجتماعی کلانشهر اهواز را برعهده داشتم قطعا به کتابخانه های عمومی با این نگاه جدید وارد عرصه کار فرهنگی و اجتماعی خواهیم شد.

 

وی با بیان اینکه حداکثر تلاش خود و مجموعه شهرداری را برای همراهی با کتابخانه های عمومی در همه زمینه به کار می گیریم، اضافه کرد: قطعا عرصه کار فرهنگی برنامه ریزی شده در دستور کار قرار دارد تا از بسترها، امکانات و فضای تبلیغی شهرداری در حوزه کتابخوانی بیشتر از گذشته استفاده شود.

 

شاعری، با اشاره به سهم کتابخانه های عمومی از محل درآمدهای شهرداری، تاکید کرد: حمایت از کتابخانه های عمومی را به عنوان یک شهروند و شهردار اهواز بیش از گذشته ادامه می دهیم و قطعا در حوزه گسترش و ترویج فرهنگی کتابخوانی مساعدت بیشتری به نسبت گذشته با مجموعه کتابخانه های عمومی خواهیم داشت.

 

در پایان جلسه، ضمن تاکید بر همکاری های دوجانبه در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر اهواز، مدیرکل کتابخانه های عمومی به شهردار جوان کلانشهر اهواز چندین جلد کتاب در زمینه ادبیات، کودک و نوجوان اهدا کرد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند شیراز خراسان جنوبي اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده فضای مجازی روزنامه موسی شاعری فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند

ایسنا/خوزستان امام جمعه اهواز گفت: امروز دانشجویان یهودی و مسیحی که فطرت انسانی‌شان زنده است، در حال حمایت از مردم مظلوم غزه‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه  امروز (۱۴ اردیبهشت‌ ماه) اهواز با تسلیت شهادت امام صادق (ع) بیان کرد: کفرستیزی از مهم‌ترین بسترهایی است که باید در آستانه حکومت امام عصر (عج) فراهم کنیم.

امام جمعه اهواز در ادامه اظهار کرد: سه حمله معنادار در مسیر پیروزی مقاومت فلسطین انجام شده است که بخشی را شاهدیم و بخشی را نیز شاهد خواهیم بود. نخست، افشاگری بزرگی است که دولت آمریکا به صهیونیست گفته که بهتر است جنگ را به‌صورت نمایشی تمام و پیروزی را اعلام کند و به سمت ترور هدفمند رهبران حماس و جبهه مقاومت برود.

موسوی‌فرد گفت: دومین اتفاق این است که رئیس اداره اطلاعات مجلس صهیونیست و تعدادی از آن‌ها که ریشه فاسد دارند، استعفا داده‌اند. سومین اتفاق نیز بازداشت قریب‌الوقوع نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش، بیان کرد: در کشور ما، تعدادی پنهانی تحت عنوان برخی شبکه‌های تخصصی در حال سقط جنین هستند، در حالی که از زمان انعقاد نطفه، سقط آن حرام است.

او با تاکید بر لزوم تحقق شعار سال، گفت: ۱۵ سال است که مقام معظم رهبری شعار سال را درباره معیشت مردم تعیین می‌کنند و مسؤولان باید ببینند در این مدت چه کار کرده‌اند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • اهواز هم ونیز شد + فیلم
  • دولت گرفتاری اقتصادی مردم را کاهش دهد‌
  • دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز