Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:23:24 GMT

خانه مطبوعات استان بوشهر صاحب مکان می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۵۳۷۶

خانه مطبوعات استان بوشهر صاحب مکان می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر روز سه شنبه در نشست با مدیران پایگاه های خبری استان بوشهرافزود: در بازدیدهایی که از بافت تاریخی استان انجام شده تلاش می شود مکانی ثابت برای خانه مطبوعات بوشهر درنظر گرفته شود.

وی بیان کرد: البته با حمایت استانداری بودجه و اعتباری برای رهن فضایی برای خانه مطبوعات تخصیص یافته که همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمپور درخصوص رشد قارچ گونه سایت های خبری همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی با هدف تخریب و یا تبلیغ برای فرد خاصی گفت: مرجع اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نظارت پروانه دار بودن رسانه هایی است که از هیات نظارت برمطبوعات و رسانه ها مجوز دارند و ما هیچ دستورالعملی برای ورود و مواجهه با پایگاه های خبری بدون مجوز نداریم.

وی ادامه داد: برهمین اساس پلیس فتا و مراجع قضایی باید جلو رشد و فعالیت پایگاههای بدون مجوز را بگیرند.

کرمپور گفت: دولت در دستورالعمل جدید توزیع آگهی ها در سال ۹۸ یارانه ای برای پایگاه های خبری درنظر گرفته است براین اساس امکان دادن آگهی به پایگاه‌های خبری داده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: نظر دولت حرکت به سمت و سوی فضای مجازی و تقویت و حمایت از رسانه هایی است که در این عرصه فعالیت می کنند اما دادن آگهی به پایگاههای خبری منوط به این است که صاحب آگهی این درخواست را داشته باشد که آگهی به پایگاه خبری داده شود.

کرمپور اضافه کرد: حمایت دولت از پایگاههای خبری در خصوص یارانه منوط به شرکت آنها در طرح رتبه بندی معاونت مطبوعاتی است که به صورت دوره ای اعلام می شود.

وی اضافه کرد: البته آگهی‌هایی که به پایگاه های خبری داده می شود منوط به این است که این پایگاهها سه سال سابقه کار داشته باشند و پایگاههایی که واجد این شرایط هستند یارانه به آنها تعلق نمی گیرد.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ پایگاه خبری آگهی دریافت نکرده است.

کرمپور در خصوص بیمه اعضای پایگاه های خبری و رسانه ها گفت: فعالان این بخش می توانند از طریق عضویت در صندوق هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران و با تائید فعالیت آنها بیمه شوند.

وی ادامه داد: شکل جدید بیمه "بیمه فعالان رسانه" است که متقاضی با معرفی رسانه ای که با آن همکاری می کند و ثبت نام در سامانه جامع رسانه های کشور و با پرداخت ۲۷.۵ درصد از طرف خودشان می توانند بیمه شوند.

کرمپور تاکید کرد: تلاش می شود به زودی کارگاهی در خصوص نحوه توزیع آگهی ها و بیمه فعالان این بخش تشکل شود.

وی گفت: براساس تاکید استانداربوشهر همه دستگاه های اجرایی باید آگهی های خود را از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توزیع و در اختیار رسانه ها قرار دهند و در غیر اینصورت سند آنها از طریق ذیحسابان تایید نمی شود.

۶۰۴۷/‏‬ ۶۰۴۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر روز خبرنگار 17مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مهمترین محور‌های زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

در گزارش روز‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟