Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، رقابت‌های آئودی کاپ 30 جولای (سه‌شنبه 8 مردادماه) با حضور تیم‌های بایرن مونیخ، رئال مادرید، تاتنهام و فنرباغچه آغاز می‌شود.

 

بر این اساس رئال مادرید به مصاف تاتنهام می‌رود و  بایرن مونیخ هم با فنرباغچه ترکیه بازی خواهد کرد.

 

در روز 31 جولای بازنده‌ها برای رسیدن به رتبه سوم به مصاف هم می روند و شب همان روز، برنده ها در بازی فینال برابر هم به میدان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

به همین بهانه سایت ترانسفر مارکت اقدام به معرفی بازیکنان جوان و استعدادهای 4 تیم حاضر در این مسابقات کرد که نام اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی که به تازگی از استقلال راهی فنرباغچه ترکیه شده است به چشم می‌خورد.

 

این سایت نوشت: چه کسی ستاره آینده فوتبال خواهد بود؟ تماشای این چهار استعداد فوق العاده در جام 2018 آئودی!

 

بر این اساس صیادمنش در کنار بازیکنانی نظیر رودریگو برزیلی 18 ساله رئال، فیلیپه آرپ آلمانی 19 ساله بایرن و اولیور اسکیپ بازیکن 18 ساله تاتنهام قرار دارد.

 

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: الهیار صیادمنش ترانسفر مارکت فنرباغچه بایرن مونیخ رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید میزبانی کرد و به تساوی 2-2 رسید.

بایرن بعد از گل وینیسیوس در نیمه اول موفق شد توسط لروی سانه و هری کین در نیمه دوم به گل برسد. تیم آلمانی امید زیادی برای برد در این بازی داشت که ضربه پنالتی وینیسیوس معادلات را بهم ریخت و کار به تساوی کشید.

پس از این بازی بازیکنان هر دو تیم با خبرنگاران گفتگو کردند تا نظرات خود در مورد بازی را اعلام کرده و به سوالات پاسخ دهند.

هنگامی که توماس مولر، مهاجم بایرن مونیخ، با میکروفون شبکه سی‌بی‌اس اسپورت صحبت می‌کرد متوجه حضور اورلین شوآمنی، هافبک رئال مادرید، شد.

شوآمنی برای شوخی با مولر مقابل دوربین قرار گرفت و سپس رد شد. مولر در میان گفتگوی خود برای شوخی با بازیکن رئال گفت:"اون اینجاست و به همه چیز گوش می‌دهد، شوآمنی می‌خواهد تاکتیک‌های ما برای بازی برگشت را بداند!"

دیگر خبرها

  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم