Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، سید اسماعیل موسوی در جلسه ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه بیش از ١٢ درصد کرسی های مجلس متعلق به استان تهران است، اظهار کرد:  مشارکت مردم استان تهران در انتخابات مجلس دهم ٥٣ درصد بوده است.

وی ادامه داد: در ١٠ دوره گذشته انتخابات مجلس، در برخی حوزه های انتخابیه استان تهران شاهد ابطال انتخابات بودیم و فرمانداران باید حساسیت بیشتری در انتخابات مجلس یازدهم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این اولین انتخابات پس از فرمایش مقام معظم رهبری در مورد گام دوم انتخابات است و باید افزایش مشارکت حفظ شود.

مدیر کل انتخابات وزارت کشور خاطرنشان کرد: مبنای ورود منتخبین به مجلس،   کسب ٢٠ درصد آرا است و شرایط نسبت به گذشته که کسب ٢٥ درصد آرا بود، تسهیل یافته است.

موسوی تاکید کرد: در گذشته تبلیغ علیه کاندیداها ممنوع بوده است و اکنون اظهار نظر در مورد نامزدها هم ممنوع اعلام شده است. پایان ساعت اخذ رأی حداکثر ساعت ٢٤  روز اخذ رأی بوده و اخذ رأی یک دقیقه پس از آن هم پذیرفته نیست.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه‌های تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر انتخابات تمام‌الکترونیک خواهند داشت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد. در دور اول انتخابات که جمعه 11 اسفند برگزار شد، 245 نماینده منتخب شدند و سرانجام 45 کرسیِ دیگرِ مجلس، به مرحله دوم کشیده شد.

نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شودبا هماهنگیِ وزارت کشور و شورای نگهبان، در دور اول در حوزه‌های انتخابیه رشت و خمام، قم، ملایر و آبادان انتخاباتِ تمام‌الکترونیک داشتند و در این مرحله، حوزه‌های «تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر» انتخابات الکترونیکی دارند.

در فیلم زیر، شیوه‌ی رأی‌دهیِ الکترونیکی را مشاهده می‌کنید:

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • استقرار ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس مستقر است
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • راند دوم
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟