Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی منچستریونایتد باید در سریع‌ترین زمان ممکن، سومین خرید تابستانی تیمش را معرفی کند. 

طرفداری- دنیل لوی آماده است تا در صورت به فروش نرسیدن توبی آلدرویرلد، قیمت این مدافع بلژیکی را به ۴۰ میلیون پوند (۴۴.۵ میلیون یورو) افزایش دهد.

به گزارش تلگراف، مدافع ۳۰ ساله اسپرز تا روز جمعه بر اساس یک بند آزادسازی در قراردادش، با ۲۵ میلیون پوند در دسترس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اگر منچستریونایتد هنوز به این مدافع علاقه دارد، باید دست بجنباند زیرا پس از تاریخ اعلام شده، قیمت آلدرویرلد با افزایش ۱۵ میلیون پوندی همراه خواهد شد. اد وودوارد که تصمیم گرفته است برای پیگیری نقل و انتقالات منچستریونایتد در انگلیس بماند، باید هر چه سریع‌تر تکلیف خود را با هری مگوایر و لسترسیتی روشن کند. اگر منچستریونایتد به هر دلیلی موفق به جذب مگوایر نشود، آلدرویرلد به گزینه اصلی آن‌ها برای خط دفاعی تبدیل خواهد شد. در نتیجه انتظار می‌رود یونایتد به لسترسیتی فشار بیاورد تا هر چه سریع‌تر در مورد مدافع میانی‌اش تصمیم گیری کند. در حال حاضر روباه‌ها صحبت از ۸۰ تا ۹۰ میلیون پوند می‌کنند.

در قرارداد آلدرویرلد ذکر شده است که باشگاه فعال کننده بند آزادسازی او، نباید ۲۵ میلیون پوند مد نظر را در بیش از سه قسط پرداخت کند و ضمنا مدت این پرداخت نباید بیش از دو سال طول بکشد. از دست دادن مگوایر و پرداخت اضافی برای آلدرویرلد، به شدت مایه شرمساری وودوارد خواهد بود و به همین دلیل او باید سریع‌تر راهکاری بیاندیشد. آاس رم دیگر مشتری آلدرویرلد است ولی آن‌ها نه توان پرداخت رقم درخواستی تاتنهام را دارند و نه دستمزد خود بازیکن را؛ در واقع اسپرز تا کنون پیشنهادی جدی از سوی هیچ باشگاهی دریافت نکرده است.

گفتنی است که با وجود باقی ماندن تنها ۱۲ ماه از قرارداد آلدرویرلد، رییس تاتنهام پس از ۲۶ جولای قیمت درخواستی برای او را به ۴۰ میلیون پوند افزایش خواهد داد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام‌ سرطان‌ها با سیگار کشیدن سراغ ما می آیند

به گزارش خبرگزاری مهر، مصرف سیگار باعث بروز سرطان‌های ریه، معده، روده، کبد، لوزالمعده، حنجره، مثانه و…، بیماری قلبی، سکته مغزی، بیماری‌های ریوی، دیابت و کبد چرب می‌شود.

سیگار همچنین خطر ابتلاء به سل، بیماری‌های چشمی و مشکلات سیستم ایمنی از جمله آرتریت روماتوئید را افزایش می‌دهد.

به طور متوسط مصرف کنندگان سیگار ۱۴ سال زندگی خود را کوتاه‌تر می‌کنند.

سالانه بیش از ۱۴ میلیون نفر بر اثر سیگار جان خود را از دست می‌دهند.

بیش از یک میلیون نفر از افراد غیرسیگاری بر اثر قرار گرفتن در معرض دود جان خود را ازدست می‌دهند.

دود تنباکو و سیگار حاوی بیش از ۷۰۰۰ هزار ماده شیمیایی است که سمّیت بیش از ۴۰۰ نوع آن و سرطان‌زایی بیش از ۷۰ نوع این مواد شیمیایی به اثبات رسیده است.

این محصولات حاوی مقادیر زیادی نیکوتین هستند.

مواد معطر این دستگاه‌ها سرطان زا و به شدت خطرناک است.

کد خبر 6096974 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس
  • ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون
  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • احتمال توقف مذاکرات میان حماس و تل‌آویو در سایه تهدید علیه رفح
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • کدام‌ سرطان‌ها با سیگار کشیدن سراغ ما می آیند
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود