Web Analytics Made Easy - Statcounter

باستانی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ شهرستان نزدیک به ده هزار نیرو نیاز خواهد داشت، گفت: در طی سه سال میزان سرمایه گذاری در تربت حیدریه به حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تربت حیدریه، «سعید باستانی» شامگاه(۱ مرداد) در جلسه شورای اداری با بیان اینکه اینکه اعتبار اسنادی نیروگاه برق راشد تربت حیدریه به ارزش ریالی ۳۵۰۰ میلیارد تومان صادر شد، گفت:در طی یک سال آینده بخش گازی و در طی دو سال آینده بخش بخار وارد مدار می شود و در پیک کاری در طول نصب حدود ۷۰۰ نفر مشغول به کار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس با اشاره به اینکه این حجم سرمایه‌ از ابتدای سال ۹۹ شروع می شود و تا اواخر ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت و در سال ۱۴۰۰ شهرستان نزدیک به ده هزار نیرو نیاز خواهد داشت، افزود:ال سی نیروگاه سیکل ترکیبی راشد گشایش یافته است و درمرحله اول فاز گازی این نیروگاه به بهره برداری خواهید رسید و پس از یکسال فاز سیکل ترکیبی آن به بهره برداری می رسد.

 

وی ادامه داد: با تصویب قانون تعرفه‌های درمانی تامین اجتماعی برای بیمه شدگان سایر سازمان‌های بیمه با تعرفه عمومی غیردولتی حساب می‌شود که این امر موجب کاهش ضریب اشغال بیمارستان‌های تامین اجتماعی و سرریز شدن بیماران به بیمارستان‌های دولتی است که رایزنی هایی را در این خصوص برای اصلاح تعرفه برای شهرستان‌‌هایی مانند تربت حیدریه که با صورت گرفته است که امیدواریم این رایزنی‌ها مثمر ثمر باشد.

 

«علی رستمی» هم در ادامه جلسه خطاب به مدیران دامپزشکی، محیط زیست و‌ معاونت عمرانی خود درباره تعیین تکلیف کشتارگاه صنعتی هشدار داد و گفت: تا یکماه آینده سرمایه گذاران این مجموعه باید تعیین تکلیف شوند.

 

فرماندار تربت حیدریه با اشاره به اینکه مجموع بودجه سال گذشته ۶۳۷ میلیارد ریال بود که تاکنون ۴۱۰ میلیارد ریال یعنی معادل ۶۴.۱ درصد است، گفت: نحوه عملکرد کمیته برنامه ریزی شهرستان ناکارآمد است زیرا نقشی در تغییر بودجه ندارند و به دلیل قوانین سخت سازمان برنامه و بودجه در عمل فقط امضا کننده است.

 

در این جلسه «زهره اقبال نیا» هم اظهارداشت:ما به شدت در بخش اورژانس اجتماعی کمبود نیرو داریم و درخواست دیگری که از امام جمعه شهر دارم اختصاص مبلغی از زکات را به مددجویان بهزیستی اختصاص دهند.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان تربت حیدریه در خصوص موضوع مناسب سازی ادارات و معابر شهری برای سهولت در رفت و آمد معلولین بیان کرد:،متاسفانه در تربت حیدریه این امر به شدت مغفول مانده و مناسب سازی نشده است.

 

وی با اشاره به اینکه در حوزه اجتماعی ۴۱۵ زن سرپرست خانوار ، ۷۰ کودک تحت حمایت هستند از تامین زمین رایگان برای مدد جویان دو معلولی فاقد مسکن خبرداد و از بخشداران خواست تا در شناسایی خانواده های دو معلولی همکاری نمایند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي شیراز اردبیل روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد قم کانون های مساجد معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده فرماندار تربت حیدریه نیروی کار تربت حیدریه سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر جهاد کشاورزی تربت جام روز چهارشنبه گفت: این مرکز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام سبک و سنگین در حاشیه شهر احمدآباد صولت و در هشت کیلومتری جاده تایباد- تربت جام احداث شده است.   باقر خدادادی افزود: میدان عرضه دام زنده تربت جام شامل پست دامپزشکی، محل کشتار اضطراری، اتاق معاینات دامپزشکی، مرکز خدمات دامپزشکی و دامپروری، سکوی تخلیه و بارگیری دام، کوره لاشه‌سوز، انبار علوفه و مواد کنسانتره ، محل شب ماند دام، باجه بانکی، باسکول و پارکینگ است.   وی ادامه داد: فعالیت این مرکز تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان تربت جام است و مردم می توانند با اطمینان خاطر از رعایت موازین بهداشتی با حضور در این محل، بدون واسطه گوسفند زنده را تهیه کنند.   مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: برای ایجاد تعادل در فروش دام زنده، دامداران و گله داران در روستاهای تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد می‌توانند دام زنده تولیدی خود را در این محل عرضه کنند.   جمعیت دامی شهرستان تربت جام شامل ۳۶۰ هزار راس دام سبک و ۱۲ هزار راس دام سنگین است.

دیگر خبرها

  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان