Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین، دومین شب یادواره شهدای مسجد و پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با حضور خانواده معزز شهدا ، ایثارگران و عموم مردم شهید پرور نایین در مسجد امام حسین (ع) نایین برگزار شد.

در این برنامه که در راستای زنده نگه داشتن و ارج نهادن مقام شهدا و تبیین بخشهایی از بیانیه گام دوم انقلاب برنامه ریزی و اجرا شد ، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین آقا میری از سخنرانان کشوری به بیان گوشه ای از ایثارگری ملت ایران در دوران دفاع مقدس و رشادتهای جوانان انقلابی در دفاع از میهن اسلامی و مقایسه آن با مجاهدتهای جوانان عصر حاضر در دفاع از حریم اهل البیت در عراق و سوریه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنانش ، شرط رسیدن به آرمانهای انقلاب اسلامی را با توجه به آیه 69 سوره عنکبوت ، تلاش در عرصه های فردی و اجتماعی و جهاد کبیر یعنی جهاد همه جانبه در برابر دشمن ، برای رسیدن به حاکمیت الله در عالم برشمرد.

حجت الاسلام آقامیری در ادامه به ظرفیت و نقش جوانان در پیشبرد کشور و خروج از رکود و تحریم ها اشاره کرد و امید دادن به جوانان برای آینده ای روشن را از نکات مهم بیانیه گام دوم انقلاب دانست .

وی در بخش پایانی سخنانش گفت : شهدا با خون خود این نکته را به جامعه القاء کردند که ،تاسختی ها را تحمل نکنیم و در برابر تحریم ها ایستادگی نداشته باشیم ،نمی توانیم به جامعه مهدوی که زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) است ،دست یابیم.

در پایان برنامه به شرکت کنندگان در مسابقه گام دوم انقلاب به قید قرعه هدایایی اهداء شد.

در حاشیه این یادواره نمایشگاهی شامل غرفه های تبیین گام دوم انقلاب  ، عرضه کتاب و محصولات فرهنگی ، غرفه نقاشی کودکان ، یادمان شهدا و .....  برگزار شد که مورد استقبال شرکت کنندگان در یادواره قرار گرفت.

در ادامه گزارش تصویری از این مراسم مشاهده می‌کنیم:

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود

یادواره شهدای فردو روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۹ با روایتگری غلامرضا ابوطالبی و شعرخوانی صابر خراسانی برگزار می‌شود.

هر ساله در این یادواره شهدای یکی از مسئولان ملی به ایراد سخن می‌پردازد که سخنران اصلی امسال محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون رئیس جمهور خواهد بود.

روستای فردو که بیش از ۱۲۵ شهید را در صحنه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس و دفاع از حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، از روستا‌های شهیدپرور مطرح قم و کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم