Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@21:48:36 GMT

اولین بازیگر سریال «ارباب حلقه‌ها» مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۷۱۰۹

اولین بازیگر سریال «ارباب حلقه‌ها» مشخص شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سریال «ارباب حلقه ها» که توسط کمپانی آمازون ساخته می‌شود، اولین تصمیم خود را در بخش بازیگری گرفت.

با اعلام ورایتی طبق گزارشات منابع مختلف، مارکلا کاوانا در حال مذاکره برای گرفتن نقشی در سریال افسانه‌ای و فانتزی کمپانی آمازون است. جزئیات نقشی که قرار است کاوانا آن را بازی کند هنوز اعلام نشده و مخفی است اما طبق اطلاعاتی که منتشر شده نقش که او قرار است بازی کند «تایرا» نام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاوانا به دلیل ایفای نقشی در گذشته در دنباله فیلم استرالیایی «رومپر استومپر» شناخته می‌شود. همچنین از فیلم‌های دیگر او می‌توان به «گشت و گذار در هنگینگ راک» و همچنین «گریه» اشاره کرد.

سریال «ارباب حلقه ها» در حال حاضر توسط تیم نویسندگی از جمله جی دی پین، و پاتریک مک کای در حال نویسندگی این فیلم هستند. علاوه بر این، برایان کاگمن، نویسنده چند قسمت از سریال «بازی تاج و تخت» به همراه جی اِی بایونا، برای کارگردانی چند قسمت از این سریال قرار داد امضا کرده اند.

در مجموع اطلاعات کمی از سریال «ارباب حلقه ها» منتشر شده، اما گفته می‌شود این سریال خط داستانی جدیدی از کتاب جی آر آر تالکین به نام «یاران حلقه» را جست و جو می‌کند. پیش از این نیز صفحه اصلی این سریال با انتشار نقشه‌ای که داستان سریال در آن اتفاق می افتد، نوشت: یک حلقه برای فرمانروایی بر همه، یک حلقه برای پیدا کردن آنها، یک حلقه برای بازگرداندن همه آنها» همچنین در پایان نوشت، به عصر دوم خوش آمدید. در کتاب تالکین، عصر دوم زمانی است که حلقه‌های قدرت از جمله حلقه سائرون، وجود خارجی پیدا می‌کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی فرهنگ و هنر گریه برنا سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ۵، از مصدومیت سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال و عدم توقف کار با وجود آسیب‌دیدگی او نوشت.
 
آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت:  قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.
 
چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…
 
قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…
 
یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • تیپ و چهره واقعی «آنا ساوای» بازیگر نقش ماریکو ساما در سریال شوگون + تصاویر
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت