Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سید حسین نقوی حسینی»، سحنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،در خصوص "اظهارنظر های برخی نمایندگان و انتقادات تندشان نسبت به یکدیگر در صحن علنی مجلس" گفت: مجلس محل تضارب افکار است و همه باید دیدگاه های خود را مطرح و نظرات خود را بیان کنند اما این امر اداب، اصول و چارچوب های خاص خود را دارد. در تضارب افکار نباید به شخص یا حوزه انتخابیه و یا مردمی توهین و بی احترامی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همه نمایندگان از اینکه همکاران خود را مورد خطاب قرار دهند یا جملات توهین امیزی نسبت به یکدیگر بیان کنند، باید خودداری کنند. 

نقوی حسینی در خصوص "اظهار نظر ها درباره نداشتن تابعیت ایرانی کریمی قدوسی" گفت: در اینکه کریمی قدوسی ایرانی است و شناسنامه ایرانی و تابعیت ایرانی دارد تردیدی وجود ندارد. بین استان خراسان و سیستان بلوچستان با کشورهای همسایه مراودات زیادی وجود داشته است. خیلی از کسانی که در ان طرف مرز بوده اند به داخل ایران آمدند و شناسنامه و تابعیت ایران را دریافت کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری دوره اول جمهوری اسلامی، جلال الدین فارسی کاندیدای ریاست جمهوری بود که طرفدار های زیادی هم داشت اما شورای نگهبان در بررسی هایش متوجه شد که ایشان ایرانی الاصل نیست زیرا شرط ریاست جمهوری، ایرانی الاصل بودن است اما شرط نمایندگی تابعیت ایرانی است.

او گفت: در ایرانی بودن اقای کریمی قدوسی بحثی نیست اما در اینکه ایرانی الاصل باشند بحث وجود دارد. اگر کاندیدا ریاست جمهوری شوند حتما رد می شوند اما ایشان تابعیت ایران و شناسنامه ایران دارند.

172727

کد خبر 1282902

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جواد کریمی قدوسی افغانستان باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا باشگاه استقلال دونالد ترامپ نفتکش انگلیس خلیج فارس مجلس دهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسور ایرانی و پایانی که تلخ‌تر از این نمی‌شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال لیگ برتر رومانی، تیم آرکادا گالاتی که جواد کریمی پاسور تیم ملی والیبال ایران را در اختیار داشت، در چهارمین بازی فینال با نتیجه سه بر یک مقابل کورونا براسوف شکست خورد تا تیم کورونا براسوف با کسب برد سوم قهرمان لیگ رومانی شود.

در این مسابقه ابتدا آرکادا گالاتی ست اول را با نتیجه 26 بر 24 از آن خود کرد. اما در ادامه تیم کورونا براسوف ست‌های دوم تا چهارم را با نتایج 25 بر 21، 25 بر 21 و 25 بر 19 برد و قهرمان لیگ رومانی در فصل شد.

بدین ترتیب کورونا براسوف سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد و آرکادا گالاتی با جواد کریمی به کاپ اروپا خواهد رفت. آرکادا گالاتی قهرمان چندین دوره پیاپی لیگ رومانی بود که امسال با جواد کریمی نتوانست قهرمان شود.

گفتنی است در حالی که قهرمان این لیگ مشخص شده، جدال برای سومی همچنان ادامه دارد و تیم های راپید بخارست و دینامو بخارست از چند روز دیگر برای بار پنجم به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا تکلیف رتبه سوم نیز مشخص شود. امیر غفور و علی اصغر مجرد در تیم راپید و محمد بربست در تیم دینامو بخارست حضور دارند.

دیگر خبرها

  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • متقاضیان خرید مسکن حتما بخوانند
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • تصویری از ۳ کاندیدای اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم
  • ۲ تصویر جالب از گپ و گفت ۳ کاندیدای ریاست مجلس دوازدهم
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • پاسور ایرانی و پایانی که تلخ‌تر از این نمی‌شد
  • کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، متشکل از چند شرکت خصوصی ایرانی است!
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»