Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ضمن اعلام برگزاری جشنواره منطقه ای شعرصلح، دوستی و امید در آبان ماه سال جاری در استان گفت: باید طراز این جشنواره را بالا ببریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ «حسین فرخنده» در جلسه هماهنگی جشنواره منطقه ای شعر صلح، دوستی و امید این استان با اشاره به برگزاری این جشنواره با همکاری سازمان جمعیت هلال احمر افزود: فعالیت های مشارکتی موجب تقویت کمی و کیفی برنامه ها در حوزه فرهنگ و هنر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، برگزاری این جشنواره با مشارکت جمعیت هلال احمر استان را مهم خواند و اظهار کرد: در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از همه ظرفیت ها و امکانات هنری برای برگزاری برنامه ها و  فعالیت های مشارکتی به ویژه جشنواره شعر صلح، دوستی و امید استفاده خواهیم کرد.

 

فرخنده تصریح کرد: این جشنواره آغازی برای تدوام اجرای فعالیت های مشارکتی با جمعیت هلال احمر استان خواهد بود.

 

وی در ادامه اطلاع رسانی به موقع و مطلوب این جشنواره همچون صدور فراخوان، دعوت از صاحبنظران حوزه شعر و ادب، هم افزایی و همکاری را از عوامل مهم در برگزاری باشکوه جشنواره شعرصلح، دوستی و امید برشمرد.  

 

مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی هم در ادامه این جلسه  از برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره منطقه ای شعرصلح، دوستی و امید با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ابراز خرسندی کرد.

 

«محسن نجات» با اشاره به اینکه حوزه جوانان ما حوزه فرهنگ ساز، جوان یاور و جوان باور است، اظهار داشت: جشنواره شعر صلح، دوستی و امید ظرفیت بسیارخوبی برای بهره گیری از توانمندی های جوانان خواهد بود.

 

وی، ابزار رسانه و ابزار هنری را بسیار قدرتمند دانست و افزود: با بهره گیری از ابزار هنر در راستای برگزاری جشنواره ای مطلوب و با شکوه تلاش کنیم.

 

نجات، خاطرنشان کرد: همکاری، همدلی و هم افزایی در برنامه های فرهنگی و هنری مثال زدنی است و هر چقدر همدلی ها بیشتر باشد موجب تقویت حوزه فرهنگ و هنر خواهد شد.

 

جشنواره منطقه ای شعرصلح، دوستی و امید نیمه دوم سال جاری در خراسان شمالی برگزار می شود. 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبي خسارت سیل شهرستان دزفول دزفول بیرجند نماینده ولی فقیه در هرمزگان جشنواره شعر صلح و دوستی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، «امید شکری» عکاس مستند اجتماعی و مدیر پاتوق عکس عمیق استان با اشاره به این که در این نمایشگاه 25 اثر از مجموعه آثار تولید شده ام طی 15 سال عکاسی را با رویکرد مستند اجتماعی و در راستای به نمایش گذاشتن هنر، صنعت، کشاورزی، صنایع دستی و مستند اجتماعی استان به نمایش می‌گذارم، تصریح کرد: این نمایشگاه فردا؛ هفدهم ماه جاری برای علاقه مندان در مجتمع طلای سفید دایر خواهد شد.

این هنرمند تقدیر شده از سوی هیئت داوران هشتاد و چهارمین جشنواره بین المللی «آساهی شیمبون» ژاپن و جشنواره بین المللی عکس «کاف» یکی از راه‌های معرفی عکاس به جامعه را برپایی نمایشگاه برشمرد و عنوان کرد: تولیدات هنری یکی از بسترهای مهم برای ایجاد شادابی و نشاط در جامعه است که در کنار آگاهی بخشی، گرایش‌های بیشتری را در عموم مردم ایجاد می‌کند تا به سمت هنر سوق داده شوند.

مدیر پاتوق عکس عمیق استان ادامه داد: از سوی دیگر نمایشگاه‌های هنری به ویژه نمایشگاه عکس رقابتی ناخواسته را برای جامعه عکاسی ایجاد و زمینه را برای تکاپو میان هنرمندان و خارج کردن هنرمندان از رکود فراهم می کند.

شکری خاطرنشان کرد: نمایشگاه «نگاهی به خراسان شمالی» فردا ساعت 19 به صورت رسمی در طبقه منفی یک مجتمع طلای سفید بجنورد دایر می‌شود و علاقه مندان تا بیست و سوم ماه جاری فرصت دارند تا هر روز از ساعت 16 تا 22 از نمایشگاه بازدید کنند.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229522 برچسب‌ها نمایشگاه عکس بجنورد

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی شعر رضوی در ارومیه برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی
  • عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو ـ خبرنگار
  • شمسایی: جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد نفع دارد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه
  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • سهم ناچیز سدهای خراسان شمالی از بارش‌ها/ آب ذخیره کمتر شد
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد