Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از فعالیت پردیس برادران دانشگاه فرهنگیان آران و بیدگل از مهرماه امسال خبر داد.

سید جواد ساداتی نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: فعالیت پردیس برادران دانشگاه فرهنگیان آران و بیدگل از مهرماه امسال با پذیرش مهارت آموزان ماده ۲۸ آزمون های استخدامی آموزش و پرورش آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر این دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان از استان اصفهان در رشته هایی که به حد نصاب برسند از امسال در این دانشگاه تحصیل خواهند کرد. از مهرماه سال آینده هم این دانشگاه با تعریف رشته های مستقل پذیرش دانشجو خواهد داشت.

 

ساداتی نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها واحد دانشگاه فرهنگیان در منطقه شمال استان اصفهان در حوزه خواهران در شهرستان کاشان فعال است، گفت: هفته گذشته در سفر یک روزه دکتر حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور به منطقه، راه اندازی پردیس پسران دانشگاه فرهنگیان در شهرستان آران و بیدگل نهایی شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان داشت:  از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ مجموعا بیش از ۵۰۰ هزار معلم در کشور بازنشسته خواهند شد در حالی که دانشگاه فرهنگیان در بالاترین آمار جذب خود ۲۵ هزار دانشجو جذب کرده است و این وضعیت اصلا برای ما مطلوب نیست.


ساداتی‌نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۶۶ معلم حمایتی در کاشان و ۱۲۰ معلم حمایتی و سرباز معلم در آران و بیدگل داریم و این آمار بالاترین سطح در کشور است، تصریح کرد: عوارض این اتفاق ناگوار را ما در سال های آینده مشاهده خواهیم کرد، لذا تا آن زمان باید دانشگاه فرهنگیان تقویت شود.


این نماینده مجلس با بیان اینکه تاسیس یک واحد دانشگاهی فرهنگیان ویژه برادران در آران و بیدگل ظرفیت خوبی را در این حوزه ایجاد می کند، افزود: تاسیس این دانشگاه در همین راستا و ضرورتی اجتناب ناپذیر و از اولویت های اصلی و محوری حوزه آموزش و پرورش شمال استان اصفهان است.

 

دکتر ساداتی نژاد در خصوص تامین زیرساخت های این دانشگاه گفت: در حال حاضر به صورت موقت ساختمان فرمانداری قدیم به دانشگاه فرهنگیان واگذار شده است و قرار است ۱۵ هکتار زمین در شهرستان برای احداث ساختمان به دانشگاه واگذار شود.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۲۵ واحد آموزشی  و ۲۰ هزار دانش آموز در شمالی ترین نقطه استان اصفهان و ۶ کیلومتری شهرستان کاشان واقع است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند نماز جمعه خراسان جنوبي معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده آیت الله اعرافی اردبیل مشهد مسابقات قرآن کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز دانشگاه فرهنگیان اصفهان نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس حسین خنیفر شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل کاشان اصفهان دانشگاه فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرماندار آران و بیدگل گفت: تنها مدرسه منطقه یحیی آباد آران و بیدگل فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.


علی اکبر رضایی با بیان اینکه وقوع سیل به تعدادی از مناطق مسکونی در این منطقه آسیب زده افزود: علت تعطیلی این مدرسه اسکان اضطراری اهالی این منطقه عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد