Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق یزدان‌شناس صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی برنامه‌های خوبی در راستای ساماندهی دامداران روستایی و عشایری دارد.

وی اضافه کرد: همه دامداران روستایی و عشایری می‌توانند با مراجعه به سایت مجوزهای وزارت جهاد کشاورزی نسبت به ثبت نام و درج مشخصات دامداری خود به صورت خوداظهاری و اخذ کد رهگیری اقدام و کارت دامداری دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: بر اساس دستورالعمل اجرایی جدید وزارت جهاد کشاورزی ساماندهی دامداری‌های روستایی، عشایری و غیر صنعتی به تشکل‌های بخش خصوصی واگذار شده است.

یزدان شناس اظهار داشت: ساماندهی دامداری‌های روستایی و غیر صنعتی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و ساماندهی دامداری‌های عشایری به اتحادیه تعاونی‌های عشایری واگذار شده است.

وی افزود: دامداران واحدهای روستایی پس از ثبت نام در سامانه مجوزهای وزرات جهاد کشاورزی می‌بایست با مراجعه به یکی از واحدهای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در شهرستان‌ها نسبت به تکمیل و ارائه فرم درخواست صدور کارت شناسایی و تحویل مدارک شناسایی اقدام کنند.

مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی پس از بازدید از واحد دامداری و بررسی فنی و استعلام بهداشتی از نظام دامپزشکی نسبت به صدور کارت شناسایی دامداری روستایی اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین برای دامداری‌های عشایری، ثبت درخواست و اطلاعات دامدار در سامانه و اخذ کد رهگیری و همچنین صدور کارت شناسایی به عهده اتحادیه تعاونی‌های عشایری است.

کد خبر 4674972

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر وزارت جهاد کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلستان‌های مناطق گرم این خطه آغاز و پیش بینی می‌شود که امسال ۳۸۷ تن گل‌تر برداشت شود.
صفدر صفدری افزود: برداشت گل محمدی از سطح گلزار‌های شهرستان مانه و سملقان، اسفراین و بخش‌هایی از بجنورد آغاز شده است.
وی گفت: در مجموع سطح گلزار‌های آبی گل محمدی بارور ۲۸۹ هکتار و بارور دیم ۸۳ هکتار، گلزار‌های آبی غیربارو ۴۸ هکتار و دیم غیر بارور ۴۱ هکتار است.
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: سالانه در استان ۶۲۱ هزار لیتر گلاب، ۲۲ لیتر اسانس گل محمدی، ۲۹ هزار کیلوگرم گلبرگ خشک و ۱۲ هزار کیلوگرم غنچه خشک تولید و روانه بازار می‌شود.

دیگر خبرها

  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر
  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود
  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد