Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@21:32:34 GMT

برگزاری جشنواره خاطره‌نویسی در مازندران

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۸۷۶۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سیدمحمد صادقی‌سنگدهی، مدیر ادبیات، انتشارات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران  در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هفتمین جشنواره خاطره‌نویسی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با موضوعات «شهدا و جانبازان مازندرانی در خارج از مرزهای کشور»، «رزمندگان مازندرانی در زمان اسارت توسط رژیم بعث عراق»، «دیپلمات‌ها و سفارتخانه‌ها»، «حج و اماکن مذهبی عربستان، عراق و سوریه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..»، «مدافعین حرم‌ اهل‌بیت(ع)»، «مدافعین مرزها» برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برخورداری خاطره از عناصر زمان، مکان، استناد و راوی، انتخاب سوژه مناسب برای موضوع و نثر و شیوه نگارش را از دیگر معیارهای ارزیابی خاطرات برشمرد.

صادقی‌سنگدهی، شرایط شرکت در جشنواره را مازندرانی بودن رای و نویسنده، عدم محدودیت از نظر تعداد اثر اعلام کرد و تعداد صفحات هر اثر را حداقل ۳۰۰ و حداکثر ۲ هزار و ۱۰۰ کلمه به صورت تایپ شده برشمرد.

وی با بیان اینکه از صاحبان ۱۲ اثر برگزیده استانی با اهداء جوایز نقدی تقدیر خواهند شد، افزود: آثار برگزیده در کتاب جشنواره به چاپ خواهد رسید.

صادقی سنگدهی، ادامه داد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به نشانی: ساری، بلوار دفاع مقدس، روبروی بیمارستان شفا، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، دبیرخانه هفتمین جشنواره خاطره‌نویسی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و یا به نشانی الکترونیکی sajed.mazandaran@gmail.com و پیام‌رسان سروش به شماره‌های ۰۹۳۵۵۴۲۵۱۹۶ و ۰۹۳۵۲۳۰۷۱۵۸ حداکثر تا پایان مهرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.
انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: خاطره نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره افتخار من


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: موضوع این جشنواره بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بود.
سرهنگ پژمان افزود:هدف از برگزاری این جشنواره ارتباط پیشکسوتان دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.
وی اضافه کرد: از استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۷ اثر به این جشنواره ارسال که ۹۱ اثر آن در بخش صوتی،۵ اثر در بخش خاطره گویی و یک اثر در بخش عکس نوشته بود
سرهنگ پژمان گفت: امروز همزمان در سراسر کشور از ۱۳ اثر برتر ملی تجلیل شد که یک اثر آن در بخش عکس نوشته، اثر فاطمه خدا خواست از استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

دیگر خبرها

  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد