Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از «الشبکة العربیة»، روزنامه اسرائیلی «جروزالم پست» فاش کرد که ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی، در واکنش به رسوایی «محمد سعود» وبلاگ‌نویس و فعال رسانه‌ای عربستان در فلسطین اشغالی، به وزارت کشور دستور داده‌ است که اوراق هویت وی را باطل کند.
 
بر اساس اخبار به دست آمده؛ تا کنون هیچ یک از روزنامه‌های عربستان سعودی جزئیاتی درباره این خبر منتشر نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این درحالی است که یک مقام سعودی در گفتگو با خبرگزاری «عمون» اردن، باطل‌کردن اوراق هویت محمد سعود به دستور پادشاه عربستان را انکار کرده و گفته‌است که چنین خبری صحت ندارد.
 
محمد سعود وبلاگ‌نویس و فعال سیاسی سعودی، از حامیان عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی است و پیش‌تر خواستار «صلح» کشورش با این رژیم شده بود.

این فعال رسانه‌ای سعودی که به‌ همراه هیئتی از فعالان رسانه‌ای کشورهای عربی، به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده‌ است، روز دوشنبه درحال گشت‌زنی در مسجدالاقصی بود که جوانان فلسطینی با پرتاب کفش و صندلی پلاستیکی به سمت او و با تحقیرهای فراوان وی را از مسجدالاقصی بیرون انداخته و برضد سیاست‌های ریاض در عادی‌سازی روابط با تل‌آویو شعار دادند.
 
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا بین الملل ملک سلمان عربستان سعودی سعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.



کد خبر 847033 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه عربستان سلمان بن عبدالعزیز - عربستان

دیگر خبرها

  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد