Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: سپاه یک تشکیلات جاری، مصطلح و عادی نیست؛ یک اعماق وجودی بسیار دقیق و تعیین کننده دارد، دشمنان ما سپاه را نمی‌توانند بشناسند چون انقلاب را نمی‌توانند بشناسند بنابراین آن را تحریم می‌کنند. ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سردار یعقوبعلی نظری صبح امروز در همایش مدیران روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) در مجتمع ولایت مشهد اظهار داشت: در نظام اسلامی اعمال، رفتار و کارها عادی نیست، نظام اسلامی مستقر شده تا به انسان‌ها و رفتار او عمق و جهت دهد زیرا هیچ موضع و اقدام و حرکت و رفتاری نیست که نشود به آن عمق و جهت داد و برای آن هدف معنوی تعریف نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: نظام اسلامی زمینه‌ساز و بسترساز برای این عمق بخشی، جهت دهی به اعمال و رفتار انسان‌هاست؛ ما معتقدیم که برادران و خواهران در ارتباط با تشکیلات مختلف سپاه وظیفه برقراری ارتباط سپاه با دنیای بیرونی را برعهده دارند که نیازمند این است تا اولا مشخصات سپاه را دقیق بشناسند؛ شما خبرنگار یک اداره معمولی نیستید پس بسیار مهم است که شما سپاه و یا رده مرتبط به سپاه را به لحاظ مشخصات اساسی و جوهره و ماهیت این تشکیلات بشناسید و در عین حال وظیفه انتقال و ارتباط با جمعیت مورد خطاب را دارید.

سردار نظری خاطرنشان کرد: سپاه باید در همه عرصه‌ها پیشتاز باشد، طبیعی است این پیش روندگی و پیشتازی در همه اجزا باید ظهور و بروز پیدا کند؛ ما حتما باید روابط عمیق و دقیق و هدفمند سپاه را با این ماهیت و مشخصات و کارکردهای مشخص به مخاطبان خود منتقل کنیم.

سپاه اصفهان بیش از 1000 بسته فرهنگی به مناطق سیل‌زده لرستان ارسال می‌کنددیدار صمیمی فرمانده سپاه و مرزبانی در کردستاننماینده ولی‌فقیه در سپاه: در حوزه مسائل سیاسی مصداقی ورود پیدا نمی‌کنیم

وی عنوان کرد: رابطه سپاه با مردم و نسبت آن همانند رابطه انقلاب با مردم است چرا که سپاه مولود انقلاب است؛ در نتیجه اگر بخواهیم این رابطه را تعریف کنیم حتما باید رابطه انقلاب با مردم را بشناسیم؛ رابطه انقلاب با مردم رابطه‌ای دوطرفه و متقابل است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: فلسفه نزول قرآن و تعالیم اسلامی، مردم هستند و متقابلا پیوند مردم با اسلام یک پیوند وجود و عدم به معنای هویت معنوی است و این رابطه ناگسستنی است و ما معتقدیم رابطه انقلاب با مردم از جنس همین رابطه است. ما تاکید بر قدرت سپاه داریم و این قدرت در بزنگاه‌ها و مقاطع مختلف 40 ساله انقلاب بروز و نمود داشته؛ سپاه ثابت کرده که پیش رونده و زمینه‌ساز این اتصال مردمی ضمانت آن مجاری امامت و ولایت است یعنی هم ماندگاری و جهت آن مجرای امامت و ولایت است.

سردار نظری تصریح کرد: پشتوانه مردمی سپاه سبب شده که سپاه با اتصال به اسلام و ضمانت مجاری ولایت و امامت این توان را پیدا کند که قدرت پیش‌روندگی و پیشتازی خود را حفظ کند. در فضایی که دشمن آرایش جنگی گرفته اگر نتوانیم با اطلاع‌رسانی درست و صحیح در صحنه حاضر باشیم دیگران و دشمنان از این صحنه سوءاستفاده خواهند کرد. در فضای فرهنگی مشهد باید فرهنگ رضوی ترویج شود و وظیفه آگاه‌سازی بصیرتی و اطلاع‌بخشی بر عهده شما است.

وی ادامه داد: سپاه یک تشکیلات جاری، مصطلح و عادی نیست؛ یک اعماق وجودی بسیار دقیق و تعیین کننده دارد، دشمنان ما سپاه را نمی‌توانند بشناسند چون انقلاب را نمی‌توانند بشناسند و لذا آن را تحریم می‌کنند و دچار خطاهای راهبردی می‌شوند و بدیهی است با مشخصات سپاه و دفاع از آرمان‌های انقلاب می بینیم که بزنگاه‌ها مدیریت می‌شود.

انتهای پیام/ ز

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از پاسداران که به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد، بیان کرد: آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان، انسان بسیار والا و شایسته یکی از متفکرین انقلاب اسلامی بود و همه گفتمان حضرت امام را به خوبی تفسیر و تحلیل می‌کرد.

وی افزود: همواره باید تلاش کنیم که عقیده ما در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قوی شود و پاسداران باید در گفتمان انقلاب اسلامی پیش‌قدم باشند.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه باید ایمان و معنویت را از خود افزایش دهیم، ادامه داد: اگر خود را در تراز پاسدار انقلاب پالایش نکنیم در بسیار از مواقع دچار تزلزل خواهیم شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری تصریح کرد: تلاش کنیم وحدت در گفتمان نظام که جزء مباحث اعتقادی حکومت و نظام اسلامی است را قوی کنیم.

وی اذعان کرد: باید نسبت به دیگران به عنوان پاسدار پرتحرک‌تر از دیگران در انجام مباحث دینی و اعتقادی و عقیدتی باشیم و در بدنه بسیج این مولفه را با نوآوری رشد دهیم.

علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان نیز در این نشست بیان کرد: اگر سپاه امروز این جایگاه ارزشمندتر پیدا کرده و در قلوب همه مستضعفین عالم قرار گرفته به واسطه بعد معنوی و اعتقادی آحاد پاسداران است.

وی ادامه داد: در شرایط سخت در کنار مردم بوده و نوع عملکرد و رفتار باعث شده در قلب مردم جای پیدا کند.

فرمانده سپاه سراوان ادامه داد: تلاش کنیم راه شهدایی که از انقلاب اسلامی پاسداری کردند ادامه دهیم، در بین نیرو‌های مسلح از سپاه انتظار بیشتری برای خدمت به مردم و حفظ نظام و انقلاب که از وظایف اصلی ماست.

ثمره حسینی خاطرنشان کرد: تلاش کنیم در زمینه‌های مختلف الگو باشیم و از پاسداری به خوبی پاسداری کنیم چرا که توفیق الهی به عنوان پاسدار نصیب ما شده و باید قدر دان باشیم.

وی تصریح کرد: ۲۷ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان با همکاری حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌ها برگزار خواهد شد.

در پایان به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی امام‌جمعه شهرستان به همراه فرمانده سپاه و جمعی از پاسداران مزار شهدای گمنام مدفون در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود