Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@16:07:35 GMT

نیروی زمینی، جایگزین فولاد در جام شهدا

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۹۵۶۸

نیروی زمینی، جایگزین فولاد در جام شهدا

تیم لیگ یکی نیروی زمینی تهران جایگزین فولاد در جام شهدا شد.

به گزارش "ورزش‌سه"، برگزاری جام شهدا در تهران هم به یکی از حواشی این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده است؛ بعد از آنکه ماشین سازی از حضور در این جام انصراف داد، مسئولان برگزاری تیم شاهین بوشهر را جایگزین کردند و روز گذشته فولاد خوزستان نیز به دلیل اعتصاب چند بازیکن خود کناره گیری خود از این جام را اعلام کرد تا برگزاری مسابقات تا حد زیادی روی هوا برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که قرار بود دو مسابقه ابتدایی تورنمنت شهدا امروز برگزار شود و به همین خاطر مسئولان برگزاری تیم نیروی زمینی تهران با هدایت امیدرضا روانخواه را جایگزین فولاد کردند تا 4 تیم حاضر تکمیل شوند.


بر این اساس از ساعت 16:30 امروز تیم های شاهین بوشهر و نیروی زمینی اولین بازی جام شهدا را برگزار می کنند و دیدار دوم نیز از ساعت 20 میان پرسپولیس و سایپا انجام خواهد شد.

نیروی زمینی فولاد خوزستان دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیروی زمینی فولاد خوزستان دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد

با منتفی شدن حضور هندی‌ها به عنوان مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،‌ یمن به عنوان مهمان ویژه در این رویداد حاضر خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ پس از انتشار خبر خبرگزاری تسنیم مبنی بر احتمال منتفی شدن حضوری هندی‌ها در نمایشگاه کتاب تهران،‌ علی رمضانی قائم‌مقام نمایشگاه کتاب تهران در توئیتی نوشت: علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات «وعده صادق» و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،‌ حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان