Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمردریادار رستگاری با ابراز خرسندی از بومی‌سازی موفق خدمات مورد نیاز صنایع دریایی کشور در داخل و جلوگیری از خروج ارز و خودکفایی در صنعت رده‌بندی بر تعامل مشترک و ارتقاء استاندارد‌های فنی و مهندسی ساخت شناور‌ها و تجهیزات دریایی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر دریادار «رستگاری»، رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به منظور ارزیابی از توان فنی و علمی و همچنین آشنایی نزدیکتر و بیشتر با فعالیت‌های دانش بنیان صنعت رده‌بندی کشور از موسسه رده‌بندی ایرانیان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در جریان این بازدید گزارشی از روند و نحوه تولید استاندارد‌های فنی، ارزیابی و تایید طراحی شناورها، بازرسی‌های رده‌بندی و قانونی کشتی‌ها، خدمات آموزشی و انتقال تکنولوژی و سایر فعالیت‌ها و دستاورد‌های کارشناسان و نخبگان دریایی کشور در حوزه بازرسی و رده بندی ارائه شد و زمینه‌های همکاری و بهره‌گیری از خدمات توان فنی داخلی در طرح‌ها و برنامه‌های کلان تحت مدیریت سازمان صنایع دریایی و در صدر آن طرح تحول صنعت دریایی مورد بررسی و توافق قرار گرفت.

 

همچنین به منظور هم‌افزایی و استفاده مشترک از دستاورد‌های علمی و فنی توافق شد کمیته‌های فنی و تخصصی و هسته‌های علمی متناسب با نیاز صنعت کشور تشکیل و برگزاری دوره‌ها، سمینار‌ها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی مشترک در دستور کار قرار گیرد.

 

امیر دریادار رستگاری در جریان این بازدید با ابراز خرسندی از بومی‌سازی موفق خدمات مورد نیاز صنایع دریایی کشور در داخل و جلوگیری از خروج ارز و خودکفایی در صنعت رده‌بندی بر تعامل مشترک و ارتقاء استاندارد‌های فنی و مهندسی ساخت شناور‌ها و تجهیزات دریایی با استفاده از ظرفیت‌های موسسه رده بندی ایرانیان تاکید کرد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي کانون های فرهنگی هنری مساجد معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده کانون های مساجد شیراز فضای مجازی اردبیل شهرستان دزفول دزفول تجهیزات دریایی دریادار رستگاری وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک/ ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا نمونه توان صنعت فنی و مهندسی کشور

ابرپروژه سد و نیروگاه "اومااویا" نمونه‌ای از توان صنعت فنی و مهندسی ایران است. یک سد پیشرفته به لحاظ مختصات مهندسی که دارای مسیر انتقال آب از یک سطح به سطحی دیگر بوده است، همچنین به‌صورت همزمان یک نیروگاه و یک سد پیشرفته مبتنی بر کار علمی در کشور سریلانکا انجام شده است.

گرافیست: نگین نصراللهی 

دیگر خبرها

  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • اینفوگرافیک/ ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا نمونه توان صنعت فنی و مهندسی کشور
  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی در صنعت آب و برق