Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی درباره برگزاری ورکشاپ چندروزه وزارت ارتباطات و قدم برداشتن در جهت اجرای اهداف سند ۲۰۳۰ توسط این وزاتخانه هشدار داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش برگزاری همایشی درباره دختران در روز جهانی دختران در ICT توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تهران حواشی زیاد را به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش در راستای اهداف توسعه پایا (سند ۲۰۳۰) برگزار شد؛ چراکه این همایش در ذیل رویداد بزرگی که با همین عنوان توسط اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) در چهارچوب سند توسعه پایا (سند ۲۰۳۰) در حال پیگیری است اجرا شده است.  

حالا بعد از گذشت چند ماه از این همایش جنجالی، مهدی محمدی تحلیلگر سیاسی مطرح کشور با انتشار پستی در صفحه توییترش درباره برگزاری ورکشاپ چندروزه وزارت ارتباطات و قدم برداشتن در جهت اجرای اهداف سند ۲۰۳۰ توسط این وزاتخانه هشدار داد.

محمدی در صفحه شخصی‌اش نوشت:

«ماجرای تلخی است. پس از سخنرانی آقای #جهرمی در پنل ۲۰۳۰ و برگزاری نشست دختران در ICT، شاهد برگزاری ورکشاپ پنج‌روزه وزارت ارتباطات در جهت نیل به اهداف سند توسعه پایدار هستیم. وزیر ارتباطات صریح و شفاف نسبت برنامه خود را با #سند۲۰۳۰ اعلام کند.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارتباطات آذری جهرمی سند 2030

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم

تعداد بازدید : 9 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش تابناک، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پاسخ به سوال تابناک مبنی بر اینکه با توجه به عدم ظرفیت مودم‌های داخلی پوشش گسترده فیبر نوری چگونه قرار است دنبال شود، پاسخ داد: تنها یک درصد از مودم‌های تولید داخل ظرفیت ساپورت فرکانس‌های ۵ و ۶ مگاهرتز را ندارند.  به عبارتی، تعداد کل مشترکانی که از این مودم‌ها استفاده می‌کنند، نهایت ۵۰۰ هزار تن است.

وی ادامه داد: ضمن آنکه در حال حاضر قرارداد‌هایی با شرکت‌های تولیدکننده مودم امضا شده است که در راستای ارتقا کیفیت مودم‌های تولیدی اقدام کنند و در صورتی که چنین روندی پیگیری نشود، برای رفع نیاز کشور واردات را از سر خواهیم گرفت، چون رضایت مردم در اولویت ماست.

زارع‌پور تصریح کرد: همچنین قرار است با دارندگان فیبر نوری قراردادی امضا شود که بر اساس آن بخشی از نیاز‌های کشور در سال ۱۴۰۳ تامین شود.

گفتنی است، مودم‌های بی‌کیفیت در کشور کم نیستند و اقدامات اینچنینی صرفا در راستای بهبود شرایط موجود است.  

دیگر خبرها

  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد