Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، نشست مشترک حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، جواد شیخ‌اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و حسین ظریف‌منش، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر برگزار شد.

در این جلسه امام جمعه موقت تهران با اشاره به شأن و جایگاه والا و مقدس حضرت امیرالمومنین علی(ع) گفت: ترویج امیرالمومنین، ترویج همه ادیان و همه انبیا است و الحمدلله هم شبکه قرآن و هم بنیاد غدیر محور ترویج این امر مبارک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اهمیت رسانه ملی در تبیین مسئله مهم امر به معروف و نهی از منکر به نقش محوری رسانه ملی و شبکه قرآن و معارف سیما در ترویج این فریضه مهم تاکید کرد. همچنین تهیه و تولید ویژه‌برنامه‌هایی برای ترویج مسئله امر به معروف و نهی از منکر را در رسانه ملی و شبکه قرآن خواستار شد.

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر نیز با اشاره به در پیش بودن غدیر، بر فعالیت همه دستگاه‌ها در این حوزه تاکید کرد و گفت: روزهای دهه غدیر نامگذاری شده است و از رسانه ملی می‌خواهیم ضمن تولید برنامه با محوریت هر روز، در راستای ترویج موضوع مهم ولایت اقدام کنند.

در ابتدای این جلسه مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به اینکه فصل جدید کاری این شبکه به صورت ویژه و خاص به مناسبت‌های مذهبی پرداخته خواهد شد، موضوع ولایت و امامت را از اولویت‌های برنامه‌سازی رسانه ملی دانست.

همچنین مدیر شبکه قرآن و معارف سیما موضوع امر به معروف را از اولویت‌های این شبکه تلویزیونی خواند و اظهار کرد: امر به معروف را از حیطه مسئولان شروع خواهیم کرد و دنبال آن هستیم که در دهه اول محرم شبکه قرآن به همراه یک شبکه معین به مباحث امر به معروف و نهی از منکر بپردازد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امتداد»، در راه شبکه چهار سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه تلویزیونی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی انصاری و سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفتگو با مهمانان بپردازد.

هدف از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مولفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشا آن‌ها، وادی فکر و اندیشه است.»

این برنامه به میزبانی رامین پورمند، در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای در مرکز سیمرغ تولید شده است.

 

دیگر خبرها

  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • تعطیلی شبکه الجزیره نقض آزادی بیان است
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در کابینه رژیم صهیونیستی
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران