Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی وضعیت ساخت و سازها و تغییر کاربری‌های غیرمجاز در روستای زیارت را مایه شرمندگی دانست و گفت: این ساخت و سازها از سوی افراد با نفوذی که وظیفه آنان حفاظت از منابع طبیعی بود، اتفاق افتاده است. ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، فرزانه صادق امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از برخی مناطق ییلاقی و ساخت‌و سازهای غیرمجاز استان گلستان اظهارداشت: مردم عادی کمتر به حریم جنگل‌ها، باغ‌ها و اراضی کشاورزی تجاوز کرده و آن را تغییر کاربری داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مناطق ردپای افراد ذی‌نفوذ از همه طیف‌ها وجود دارد. این در حالی است که مسئولیت این افراد باید جلوی تخلفات آنان را می‌گرفت چون وظیفه‌شان حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست بوده است.

معاون معماری و شهرسازی وزیر راه با بیان اینکه وضعیت موجود در مناطق ییلاقی این استان چیزی جز شرمندگی برای افراد باقی نمی‌گذارد، خاطرنشان کرد: دست کم بخشی از این ساخت‌و سازها به طور قطع باید تخریب شود.

گیلان| طرح سیماک جلوی زمین‌خواری را می‌گیردآقای رئیسی! حجم تخلفات و زمین‌خواری در لواسانات فراتر از ابعاد گیت باستی هیلز استکرمانشاه| کشف زمین‌خواری 2 میلیارد ریالی در پاوه

وی یادآور شد: سال 95 شورای عالی شهرسازی و معماری مصوبه‌هایی را درباره روستای زیارت داشت و اکنون هم باید برای ساخت و سازها و تغییر کاربری‌های غیرمجاز در این روستا به دنبال مجموعه‌ای از راهکارها باشیم.

صادق گفت: باید اقداماتی انجام دهیم تا دست‌اندازی به منابع طبیعی به ویژه در روستای زیارت اتفاق نیفتد.

انتهای پیام/ ز

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه

روستای نوده شهرستان زیرکوه به دلیل احتمال خطر سیلاب تخلیه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، با شدت بارش در امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ روستای نوده شهرستان زیرکوه به دلیل احتمال تخریب بند آبی بالادست روستا تخلیه و روستاییان در خوابگاه شبانه روزی اسکان داده شدند.

به گزارش ایمنا، احتمال تخریب پل کال زین آباد نیگنان نیز متصور است به همین دلیل نیروهای امدادی و خدمات رسان در بیشتر نقاط استان به ویژه شهرستان‌های زیرکوه، خوسف، نهبندان و طبس تا صبح فردا در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 747703

دیگر خبرها

  • دست سودجویان از ۱۱ هکتار زمین‌های ملی شاهرود کوتاه شد
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • تنفس زمین نیازمند آگاهی/ ردپای انسان در نابودی محیط زیست
  • تنفس زمین نیازمند آگاهی/ ردپای انسان در نابوی محیط زیست
  • تخریب بند خاکی دوازده امام روستای نوده
  • تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس