Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@11:29:26 GMT

شنا کردن ممنوع

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۰۹۰۸

شنا کردن ممنوع

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، منصور ستوده، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: حجم ذخیره سد اکباتان ۳۲ میلیون و ۸۰۰ هزار متر مکعب بوده و ۹۷ درصد آن باوجود گذشت ۴ ماه از سال پر است.

وی اضافه کرد: بارندگی‌های چشمگیر امسال سبب افزایش قابل ملاحظه ذخیره سد‌های استان همدان شد به طوری که بیشتر آن‌ها پر شده و برخی سر ریز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان ادامه داد: در حال حاضر ۲۳۰ لیتر در هر ثانیه آب وارد سد اکباتان شده و هزار و ۳۰ لیتر هم برای مصرف شرب شهر همدان و اطراف خارج می‌شود.

وی بیان کرد: ذخیره دوم شهر همدان یعنی سد آبشینه هم ۴ میلیون و ۷۷۰ هزار متر مکعب آب داشته و ۹۵ درصد آن پر است.

ستوده با اشاره به وضعیت سایر منابع آبی همدان افزود: ۸۵ درصد سد شیرین سو، صد درصد سد کلان ملایر، ۹۷ درصد سد سرابی و ۹۵ درصد سد شنجور رزن هم پر است.

وی با بیان اینکه تاسیسات آبی همچون دریاچه سد‌ها محل مناسبی برای شنا نیست گفت: از مردم تقاضا می‌شود که از شنا کردن در این محل‌ها که جزء مناطق ممنوعه است؛ خودداری کنند.

ستوده در پایان افزود: بیش از ۵۰ عدد تابلو جدید "هشدار" شنا ممنوع در حاشیه دریاچه سد‌های مخزنی و رودخانه‌ها و حوضچه‌های تغذیه مصنوعی استان نصب شده تا به آگاهی بخشی کمک کند.

انتهای پیام/ ش

خطر مرگ در کمین شناکنندگان در سدهای همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب منطقه ای همدان شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره سازی آب در بم پشت سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره آب می‌تواند فرصت مناسبی برای رفع تنش آبی در این منطقه باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • (عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!
  • تغییر چهره متین ستوده بازیگر لیسانسه‌ها بعد از ۸ سال
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره سازی آب در بم پشت سراوان
  • مرگ ۲۵ کارگر در اثر حوادث کار در همدان