Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@03:24:18 GMT

نظر مقام امنیتی عراق درباره پاکسازی داعش

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۰۹۴۰

نظر مقام امنیتی عراق درباره پاکسازی داعش

وی فاش کرد بسیاری از این داعشی ها در حقیقت شهروندان عراق هستند که برای شرکت در عملیات تروریستی وارد کشور سوریه شده بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از بغداد پست، یک مقام امنیتی در کشور عراق می گوید بسیاری از تروریست های داعش در این کشور کشته شدند و یا از کشور فرار کرده اند. هشام الهاشمی می گوید این داعشی ها که تعداد آنها به هزار نفر می رسد در طول هشت ماه گذشته از مرز سوریه وارد عراق شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی فاش کرد بسیاری از این داعشی ها در حقیقت شهروندان عراق هستند که برای شرکت در عملیات تروریستی وارد کشور سوریه شده بودند.

 

این کارشناس امنیتی در دولت عراق گفت: بسیاری از داعشی ها در طول ماه های گذشته در عملیات ارتش و نیروهای حشد شعبی به هلاکت رسیده اند و تنها شمار معدودی از انها در عراق باقی مانده اند.

 

در هفته های گذشته ارتش و نیروهای مقاومت مردمی عملیات گسترده ای با عنوان اراده پیروزی برای پاکسازی استان های مختلف عراق آغاز کرده اند. مقامات ارتش می گویند در این عملیات پایگاه های بسیاری متعلق به داعش نابود شده است.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز بیرجند قم آیت الله اعرافی اردبیل روزنامه ها دولت عراق گروه ترویستی داعش داعش عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان پیکر این جانباز سرافراز امروز بعد از نماز جمعه از مصلای وحدت گرگان تشیع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

شهید مدافع حرم علی اصغر جفایی نوده متولد سال ۱۳۵۷ بود و از سال ۹۳ بعنوان نیروی بسیجی مدافع حرم به سوریه اعزام شده بود.

او سال۹۴ در جبهه عراق علیه داعش شیمیایی و سال ۹۵ در بوکمال سوریه از ناحیه ستون فقرات جانباز شده بود.

دیگر خبرها

  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه
  • دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه