Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به شایعات مطرح شده درباره دو تابعیتی خود گفت: بنده نفس کشیدن در این سرزمین را به همه تابعیت‌های دنیا ترجیح می‌دهم.

وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی اظهار کرد: طرح این مسائل جز‌ تخریب دولت هدف دیگری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقارن این حرف‌ها را با برخی از بحث‌های مطرح شده اگر کنار هم بگذارید متوجه می‌شوید.

نمکی بیان کرد: آنقدر کار‌های بر روی زمین مانده در زمینه بهداشت، درمان و دارو داریم که واقعاً صلاح نمی‌دانیم که به این رانش‌ها و کشش‌ها تن بدهیم و بخواهیم با این امواج حرکت کنیم. این مسئله هم برای بنده و هم برای دوستان کذب محض است.

وی در پاسخ به سوال گم شدن ارز ۴۲۰۰ تومانی در وزارتخانه بهداشت گفت: وقتی به وزارت بهداشت رفتم رئیس جمهور یکی از تکالیفی که از بنده درخواست کرد این بود که گردش‌های مالی وزارت بهداشت را شفاف سازی کنم.

وزیر بهداشت افزود: درباره ارز دارو و تجهیزات به هر حال عدم شفافیت‌هایی بوده و همانطور که بنده گفتم حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون یورو ارز تجهیزات پزشکی که در سال ۹۷ تخصیص یافته بود، شفاف نبود و ما برای شفاف سازی اینکه چه کسانی این مبلغ را دریافت کردند،؟ چه مواردی را وارد کردند؟ چه میزان از این دارو‌ها را به مراکز دولتی و غیردولتی برده‌اند؟، هیئتی متشکل از پنج گروه را تعیین کردیم که ۴ ماه بر این مسائل کار کردند و اکنون نتایجی در این باره در حال به دست آمدن است. بنده برای شفاف‌سازی این مقادیر حتماً گزارشی به مردم ارائه  خواهم کرد.

در حال تکمیل/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیئت دولت اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست مرکز بهداشت شهرستان میرجاوه گفت: بیش از سه تن مواد غذایی بدون شرایط مصرف و تاریخ مصرف گذشته که در چهار ماه اخیر از اماکن تهیه و توزیع شهرستان جمع‌آوری شده بودند، با هماهنگی و حضور نماینده دادگاه عمومی شهرستان معدوم شدند.

حامد کیخایی اظهار کرد: جمع‌آوری و معدوم‌سازی مواد غذایی غیربهداشتی، یکی از محورهای اصلی فعالیت واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان میرجاوه است. بر همین اساس، با متخلفان در این زمینه به هیچ عنوان مماشات نخواهد شد.

وی ادامه داد: مواد غذایی علاوه بر دوره زمانی مصرف، نیاز به نگهداری در شرایط بهداشتی و دمای مناسب دارند. رعایت نشدن این موارد ممکن است باعث فاسد شدن ماده غذایی قبل از رسیدن تاریخ انقضا آن شود و منجر به بروز مسمومیت و حوادث ناگوار برای مصرف‌کننده شود. بر همین اساس لازم است تا هنگام خرید، شرایط نگهداری مواد غذایی را در نظر بگیریم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، وی افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، گزارش خود را سامانه تلفنی ۱۹۰ ثبت کنند تا همکاران مرکز بهداشت برای اصلاح مشکل، وارد عمل شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند
  • آقای احمد خاتمی، چه کسی گفته شما بهشتی هستید؟
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه در مقابله با فساد صادقید نه کلید بهشت دست شما است!
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه کلید بهشت دست شماست و نه در ادعای مبارزه با ناهنجاری صادق هستید!
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد در تاکستان