Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@10:17:12 GMT

نشست مشورتی هیات ایرانی با اتاق بازرگانی بلاروس

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۱۵۳۶

نشست مشورتی هیات ایرانی با اتاق بازرگانی بلاروس

نشست مشورتی هیات ایرانی با اتاق بازرگانی بلاروس در مینسک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان بنابر گزارش بخش دیپلماسی عمومی و رسانه، سفارت کشورمان در بلاروس هیات اتاق بازرگانی تهران به ریاست خوانساری به مینسک سفر کرده است، این هیات تجاری و اقتصادی که با دعوت رسمی اتاق بازرگانی و صنایع بلاروس و متشکل از بازرگانان و صاحبان صنایع ایرانی است در ۴ روز اقامت خود در بلاروس با نهاد‌ها و فعالان بخش خصوصی این کشور برای توسعه روابط تجاری گفت وگو خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش نشست مشورتی مشترک دو هیات با حضور مصطفی اویسی سفیر ایران در بلاروس، خوانساری رییس اتاق بازرگانی تهران و رییس اتاق بازرگانی بلاروس و سایر اعضاء هیات برگزار شد.

 

در این نشست که در محل سفارت کشورمان در بلاروس برگزار شد دو طرف ضمن برشمردن ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی موجود راه‌های استفاده هرچه بهتر و بیشتر از این پتانسیل‌ها را مورد تاکید قرار دادند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز بیرجند فضای مجازی اوقات فراغت آیت الله اعرافی اعرافی نماز جمعه آیت الله حسینی بوشهری آیت الله سعیدی نشست مشورتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان

تین نیوز

اتاق بازرگانی و صنایع قرقیزستان از ابراز علاقمندی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در این کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، اتاق بازرگانی قرقیزستان و چین، طرف چینی نسبت به سرمایه گذاری در ساخت بندر خشک جدید و بزرگ در قرقیزستان و اتصال این بندر به شبکه ریلی چین اعلام آمادگی کرده است. قرقیزستان از مهمترین همسایگان چین به حساب آمده و شاخه ای از کریدور میانی BRI با عبور از شبکه ریلی  این کشور به سمت غرب رهسپار می شود.

به نوشته اتاق بازرگانی قرقیزستان و چین، به منظور انجام توافق اولیه میان دو کشور، یک هیات اعزامی از قرقیزستان به استان شی یان چین سفر کرده و با مقام های ارشد این استان به رایزنی پرداخته اند.

رئیس اتاق بازرگانی قرقیزستان و چین در این خصوص اعلام کرده است: چینی ها سال گذشته کار ساخت بندر خشک مشابهی را در قزاقستان آغاز کرده اند. با توجه به برنامه ساخت راه آهن چین – قرقیزستان – ازبکستان در آینده نزدیک، مدیر بندر خشک شی یان چین، نسبت به ساخت بندری مشابه پروژه قزاقستان در کشور ما اعلام آمادگی کرده است.

به گفته مقام های اتاق بازرگانی قرقیزستان و چین، سران دو کشور نیز در خصوص ساخت بندر خشک در خاک قرقیزستان و با سرمایه گذاری چین، با یکدیگر رایزنی کرده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • کنفرانس ویدویی میان تولیدکنندگان ازبکستان و اصفهان برگزار می‌شود
  • سفر هیئت بلندپایه تجاری ترکمنستان به کابل
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود