Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی تحرکات از سوی فرقه‌ها و راهزنان اندیشه وعقیده در محیط‌های آموزشی و فضای مجازی و رسانه‌های مختلف موجب شده تا این هشدار به خانواده‌ها داده شود که به اشتباه فرزندانشان را به مراکز تبلیغی بهائیت نفرستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، به نقل از روزنامه پیام سپیدار استان البرز، همزمان با تعطیلی مدارس، دغدغه خانواده‌ها برای پُرکردن اوقات فراغت فرزندانشان آغاز شده و بسیاری از خانواده‌ها مراکز آموزشی را محیط مناسبی برای کسب یادگیری و مهارت‌های مختلف در قالب کلاس های آموزشی می‌دانند از این رو مکان‌های آموزشی در تابستان با اقبال خانواده‌ها مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما برخی تحرکات از سوی فرقه‌ها و راهزنان اندیشه وعقیده در محیط‌های آموزشی و فضای مجازی و رسانه‌های مختلف موجب شده تا این هشدار به خانواده‌ها داده شود که بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و پیش از ثبت‌نام فرزندان از سلامت این مکان‌ها اطمینان حاصل کنند و اشتباهاً فرزندانشان را به مراکز تبلیغی بهائیت نفرستند.

 

طی سال‌های اخیردیده شده در برخی محل‌هایی که به عنوان مرکز آموزشی کودکان فعالیت می‌کرده‌اند، فضای تبلیغی برای جذب کودکان مسلمان بوده، که غالباً شناسایی و با حکم قضایی تعطیل شده‌اند. در پی شناسایی این مکان‌های بهائی مختص کودکان مسلمان، اقلام بهائی بسیاری از جمله صدها بولتن که با هدف تبلیغ در میان مسلمانان تهیه شده بود، کتاب، علائم و نمادهای بهائی و تصاویر اماکن و سرکردگان بهائی، اسباب‌بازی و بازی‌های فکری کودکانه با رویکرد بهائی، کشف وضبط گردیده است.

 

سرمایه‌گذاری بر کودکان همواره از اهداف مهم فرقه بهائی است و از سرکردگانشان نقل می‌کنند که قلب و روح کودک همانند لوح سفیدی است که اگر بتوانند بذر بهائیت را در آن کاشت، مؤثرتر از تبلیغ برای بزرگتر‌ها خواهد بود و در همین راستا با صرف هزینه های گزاف تلاش می‌کنند تا بر عده خود بیافزایند.
فرقه بهائیت با شگردها و ترفندها و حقه‌های خوش آب و رنگ سعی در آن دارد تا کودکان و نوجوانان را به کج‌راهه هدایت کند؛ برخی از برنامه ها و شگردها که هم به صورت عیان و هم در رسانه‌ها و فضای‌مجازی از آن برای جذب به بهائیت استفاده می‌شود به شرح ذیل است:

 

- از مواد اولیه‌ برگزاری این کلاس‌ها، فردی بهائی با نهایت ظاهرسازی و عوام‌فریبی است که به وی توصیه می‌شود در برخورد با کودکان و خانواد‎ه‌هایشان، بهترین چهره‌ای که می‌تواند، از خود به نمایش بگذارد. پس قدم اول، نقابی از نیرنگ است.

 

در رسانه‌های بهائی، مدام به اعضا القا می‌کنند که همه باید خود را در انجام آموزش‌هایی بهائی به کودکان، توانمند بدانند و بر روی تغییر نام مربی به « تسهیل‌گر » تأکید بسیاری می‌شود تا از جلب‌ توجه به بار آموزشی و جنبه‌ تأثیرگذاری بر ذهن کودکان، جلوگیری شود.

 

- مکان‌هایی که برای آموزش انتخاب می‌شود، می‌تواند هر جایی باشد، از منزل شخصی تک‌تک آموزش‌پذیران گرفته، تا کافه و رستوران؛ با هدف بالا بردن جذابیت کار و در این محیطهای آموزشی بستر مناسب‌تری به نظر می‌رسد.

 

- یکی دیگر از شگردها، ایجاد هویت‌های کاذب و مطابق خواست تشکیلات برای کودکان است. در این راستا، اعضای گروه به هم‌صحبت شدن با جامعه در رابطه با نکات مثبتی که برای تبلیغ، از مربی فرا گرفته‌اند، تشویق می‌شوند. در این زمینه، اکیداً بیان شده که اعضا باید تمام سعی خود را برای همراه کردن دیگران با گروه، به کار برند. در حین برنامه تأکید می‌شود که دلیل انتخاب کودکان، بالابودن ظرفیت آموزش‌پذیری آن‌هاست همچنی توصیه به ایجاد فضایمفرح، از جمله مواردی است که به شدت مورد تأکید واقع می‌شود.

 

این موضوع علاوه بربه صدا در آوردن زنگ خطر برای دستگاه‌های امنیتی کشور و لزوم نظارت دقیق بر عملکرد محیط‌های آموزشی و تفریحی، موجب می‌شود تا خانواده ها نیز مراقب باشند فرزندانشان را در دام آموزه‌های فرقه‌ای از جمله بهائیت قرار ندهند.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز فضای مجازی نماز جمعه آیت الله اعرافی آیت الله حسینی بوشهری آیت الله سعیدی اوقات فراغت نماینده ولی فقیه در هرمزگان فرقه بهائیت آموزش کودکان مهدهای کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!

پیام‌هایی که از رویا‌های خود دریافت می‌کنیم. نماد‌ها یا کهن الگو‌های اولیه که از اجدادمان به ما منتقل شده‌اند، ما را از آنچه برای هر یک از ما منحصر به فرد، معتبر و مقدس است، آگاه می‌سازند. وقتی به این پیام‌ها توجه می‌کنیم، مسیر تکامل روح خود را دنبال می‌کنیم.

ممکن است از انجام تست‌های شخصیتی خود در سایت‌های مختلف خسته شده باشید. ممکن است فکر کنید که این فقط یکی دیگر از موارد است که فقط وقت شما را تلف می‌کند و چیزی را آشکار نمی‌کند. خوب، شما نمی‌توانید بیش از این اشتباه کنید! تست شخصیت با کلید ناخودآگاه سوالات بسیار هدفمندی می‌پرسد و از این رو، از اینکه متوجه شوید نتایج چقدر دقیق هستند شگفت زده خواهید شد!

شما از دیدن دقت این تست متحیر خواهید شد. این به این دلیل است که این تست تصویری، تست شخصیت با کلید، از شما سوالات خاصی در مورد ضمیر ناخودآگاه شما می‌پرسد و در نتیجه نتایج به طرز شگفت آوری صحیح است. این چیزی است که دکتر ابیگیل برنر در مورد این مفهوم در Psychology Today می‌نویسد:

ناخودآگاه به عنوان منبع خلاقیت، شهود، الهام، شناخت درونی، به هم پیوستگی و روشنگری معنوی شناخته می‌شود. در این قلمرو، واقعیت تغییر می‌کند و گسترش می‌یابد. ماتریسی ایجاد می‌کند که بسیار کشسان‌تر و چند بعدی‌تر از آن چیزی است که ذهن خودآگاه آن را درک می‌کند.

پیام‌هایی که از رویا‌های خود دریافت می‌کنیم. نماد‌ها یا کهن الگو‌های اولیه که از اجدادمان به ما منتقل شده‌اند، ما را از آنچه برای هر یک از ما منحصر به فرد، معتبر و مقدس است، آگاه می‌سازند. وقتی به این پیام‌ها توجه می‌کنیم، مسیر تکامل روح خود را دنبال می‌کنیم.

این نماد‌ها و کهن الگو‌ها عناصر اساسی ناخودآگاه جمعی هستند. دستگاه ساختاری درون روانی جهانی که برای انسان ذاتی است. آنچه در اینجا بسیار ناراحت کننده است، این است که کلمات برای برقراری ارتباط یا انتقال پیام ضروری نیستند. گاهی تصویر، اندیشه، مفهوم یا ایده کامل را بدون استفاده از کلمات برای توصیف آن، منتقل می‌کند. ضرب المثل یک عکس ارزش هزار کلمه دارد.

بنابراین، این تست شخصیت با کلید، را انجام دهید و ببینید نتایج چقدر دقیق هستند. شما فقط باید از بین ۶ نوع کلیدی که در تصویر داده شده است یک کلید را انتخاب کنید و ما دقیق‌ترین نتایج را در مورد ویژگی‌های شخصیتی پنهان شما ارائه خواهیم داد.

نتایج تست شخصیت با کلید:

اگر کلید نوع ۱ را انتخاب کنید

شما ساده‌ترین و رایج‌ترین کلید را انتخاب کردید. بدون هر گونه تزئینات فانتزی. اما با وجود ظاهر ساده، بسیار کاربردی و در باز کردن قفل درب‌ها بسیار موثر است. شما منطقی، متفکر، بسیار تحلیل گر، مصمم و قوی هستید. شما فردی عملی هستید و در زندگی بیشتر به دنبال سودمندی هستید تا چیز‌های فانتزی. با این حال، یک جنبه آسیب پذیر و شکننده در شخصیت شما وجود دارد که هر از گاهی آشکار می‌شود.

اگر کلید نوع ۲ را انتخاب کنید

شما کلیدی را انتخاب کرده اید که نشان دهنده شخصیت بسیار قابل اعتماد است. این کلید می‌تواند تمام در‌های یک قلعه جادویی را باز کند. انتخاب این کلید به این معنی است که شما فردی قوی و کاریزماتیک، مبتکر و سرشار از انرژی خلاق هستید. شما نظرات خود را صریح بیان می‌کنید. معمولاً به آنچه آرزو دارید می‌رسید. شما از این که در دام وعده‌ها گرفتار شده اید امتناع می‌کنید. آزادی خود را بالاتر از هر چیز دیگری ارزش می‌گذارید. یک روح آزاد دارید و بزرگترین قدرت شما مستقل بودن است.

اگر کلید نوع ۳ را انتخاب کنید.

شما یک کلید غیر معمول را انتخاب کرده اید که ساختار کمیاب دارد. این نشان می‌دهد که شما فردی با اعتماد به نفس با خودباوری بالا هستید. در غیر این صورت چرا به سمت چنین کلید عجیب و غریبی کشیده می‌شوید؟ برش‌های گزنده کلید دشوار است، که باعث می‌شود فرد مطمئن نباشد که آیا می‌تواند قفل خاصی را باز کند یا خیر. فردی مصمم هستید و همیشه ایده‌های جالبی به ذهنتان خطور می‌کند. شما منحصربه‌فرد هستید و از بقیه متمایز هستید. جسور هستید و هرگز از بیان نظرات خود نمی‌ترسید. همیشه منتظر یک چالش جدید هستید و آنها را بدون دوبار فکر کردن می‌پذیرید. شما کنترل ثابتی بر زندگی خود دارید و برای همیشه آماده شروع یک ماجراجویی تازه هستید.

اگر کلید نوع ۴ را انتخاب کنید

شما کلیدی را انتخاب کرده اید که شبیه یک برگ شبدر چهار لبه است. آیا به آن توجه کردید؟ انتخاب شما نشان می‌دهد که شما فردی خوش برخورد، آفتابی، مثبت اندیش و راحت هستید. شما همیشه به جنبه روشن چیز‌ها نگاه می‌کنید و جهان را با نگرش “همیشه نیمه پر لیوان” می‌بینید. با این حال، مراقب افرادی باشید که سعی می‌کنند از روحیه خوش بینانه شما سوء استفاده کنند. شما همچنین باید مراقب نگرش راحت خود باشید، زیرا گاهی اوقات شما را پرت و پرت می‌کند؛ و ممکن است بدون اینکه متوجه شوید شما را دچار مشکل کند.

اگر کلید نوع ۵ را انتخاب کنید

کلیدی که انتخاب کرده اید پر از تزئینات پیچیده است. بسیار شبیه به آنچه در افسانه‌ها و دنیا‌های تخیلی می‌بینید. این نشان می‌دهد که شما خلاق هستید و تخیل روشنی دارید. شما یک رویاپرداز با اصالت ودارای شخصیت منحصر به فرد هستید. جنبه منفی این موضوع این است که شما چیز‌ها را شخصی می‌گیرید؛ و گاهی اوقات، منحصربه‌فرد بودن شما به خوبی پذیرفته نمی‌شود. باعث می‌شود احساس کنید کنار گذاشته شده‌اید و دچار سوءتفاهم شده‌اید.

اگر کلید نوع ۶ را انتخاب کنید

شما کلید معمولی و کلاسیک را انتخاب کرده اید. انتخاب شما نشان می‌دهد که شما فردی منطقی هستید. زیرا کلید می‌تواند انواع مختلف در‌ها را باز کند. این نشان می‌دهد که شما قضاوت درست و حس خوبی دارید. شما قدرت تمرکز شگفت انگیزی دارید. با این حال، برای شما بسیار دشوار است که فراتر از منطقه راحتی خود را کشف کنید. شما ترجیح می‌دهید مسیر سنتی را انتخاب کنید. شما فردی فوق العاده وفادار هستید و از اطرافیان خود انتظار وفاداری مشابهی دارید.

منبع: خبرنامه

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • اتهامات این ۱۰۴ نفر را پنهان نکنید + فیلم | به فکر امنیت ملی خود باشید
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • یک تبلیغ ساختار شکن درباره سیگار (عکس)