Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، یدالله ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال گفت: حکم تخریب بنا‌های غیرمجاز در حاشیه رودخانه رزجرد در استان قزوین از سوی دستگاه قضایی صادر شده است و تخریب و قلع و قمع با حکم قضایی به زودی عملیاتی خواهد شد.

ملکی افزود: حدود ۲۰۰ مورد تصرف غیرقانونی در حریم رودخانه‌های استان شناسایی شده که برخورد با آن‌ها مستلزم دستور مقام قضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۸۸ مورد از تصرفات، مربوط به بنای مسکونی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان افزود: رفع تصرفات حریم و بستر رودخانه ها، دستور مقام قضایی بر مبنای درخواست وزارت نیروست که از ابتدای امسال و به دنبال وقوع سیل صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان هم گفت: هر سازمان و اداره‌ای مکلف به حفظ بیت‌المال مربوط به حوزه خود است و اگر حقوق بیت‌المال بر اثر قصور مدیران تضییع شود باید پاسخگوی دستگاه قضا باشند.

حجت الاسلام نورالله قدرتی با بیان اینکه اجرای طرح‌ها باید با نگاه خدمت‌رسانی به مردم همراه باشد افزود: در موضوع دریاچه اوان، نباید صرفا به نصب تابلو در محدوده آن اکتفا کرد بلکه باید برای حفظ امنیت مردم و مسافران حفاظ‌کشی شود.

وی درباره اختلافات مدیریتی هم گفت: اختلافات میان ادارات باید در استانداری حل شود و تنها زمانی که به نتیجه نرسد باید در شورای حفظ حقوق بیت المال پیگیری شود.

انتهای پیام/ک

نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در قزوین 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی عظیمی‌فر یکشنبه بیان کرد: با توجه به ادامه بارش‌ها در بخش‌های بالادست سد دز و به منظور کنترل سیلاب‌های وارده به سد، تغییرات خروجی سد متناسب با شرایط ادامه داشته و جریان‌های بالا و نوسانات زیاد در رودخانه تداوم خواهد داشت.

وی از هم استانی‌های ساکن در شهرستان‌های حاشیه رودخانه‌های دز و کارون شامل شهرستان‌های اندیمشک، دزفول، شوش، کرخه، شوشتر، اهواز، آبادان و خرمشهر تقاضا کرد از اسکان و یا نزدیک شدن در حاشیه رودخانه‌ها به ویژه رودخانه دز اجتناب کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان آب وبرق خوزستان گفت: همچنین تقاضا می‌شود اقدامات لازم برای جمع‌آوری موتورتلمبه‌های کشاورزی و تجهیزات آسیب‌پذیر در حاشیه رودخانه‌های ذکر شده اقدام شود.

بارندگی روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته گذشته منجر به خسارت‌هایی به مزارع کشاورزی و آبگرفتگی معابر درنقاط مختلف خوزستان شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • هشدار فرماندار اهواز به مردم درپی رهاسازی آب سد دز
  • خودداری شهروندان از نزدیک شدن به رودخانه ها در اهواز
  • شهروندان از تردد و توقف در حریم رودخانه ها خودداری کنند
  • دو روی سکه باران در ایلام
  • هشدار هواشناسی برای مناطق کوهستانی مازندران