Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، طی روزهای گذشته شایعات زیادی در مورد بازگشت محسن فروزان به جمع استقلالی‌ها مطرح شده و این موضوع در شرایطی عنوان شد که در اواخر فصل گذشته فروزان با حکم کمیته اخلاق فرصت حضور در ادامه مسابقات را پیدا نکرد. با این وجود جواد زرینچه سرپرست تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که بحث حضور فروزان در استقلال شایعه است و اگر هم بحثی بود منتفی شد اگر چه باشگاه در صدد جذب یک دروازه‌بان دیگر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



- حسن بیت‌سعید، مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان با هواداران این تیم خداحافظی کرد. روز گذشته تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان از جمله حسن بیت‌سعید در اعتراض به جریمه مالی که بابت فصل گذشته برای آنها در نظر گرفته شد، اردوی این تیم را ترک کردند. بیت‌سعید در واکنش به این اتفاق تصمیم به جدایی از فولاد گرفته و با هواداران این تیم خداحافظی کرده است. باید منتظر ماند و دید که باشگاه فولاد در قبال موضوع جدایی مهاجمش چه موضعی خواهد داشت. این در حالی است که او مدتی پیش قراردادش را با فولاد تمدید کرده بود.

- علی علیپور، مهاجم پرسپولیس با پیشنهادی از باشگاه اوفای روسیه روبرو شده است. باشگاه پرسپولیس نمی‌خواهد به راحتی مهاجم خود را از دست بدهد. در نشست روز گذشته ایرج عرب و  علی علیپور، مدیرعامل پرسپولیس به بازیکن تیمش اعلام کرد تا روز دوشنبه 7 مرداد اگر پیشنهاد خارجی به باشگاه ارائه شود که بابت جدایی این بازیکن یک میلیون دلار نقد به پرسپولیس پرداخت کنند مجوز جدایی او را صادر خواهند کرد. در غیر این صورت پرونده انتقال این مهاجم بسته خواهد شد. باشگاه اوفای روسیه 800 هزار دلار بابت فسخ علیپور پرداخت می کند اما پرسپولیس به کمتر از یک میلیون دلار رضایت نمی دهد و به همین دلیل پیشنهاد روس ها فعلا با جواب رد مواجه شد. عرب به علیپور قول داده در صورت رد شدن پیشنهاد روسی این بازیکن، مبلغ قرارداد او افزایش پیدا خواهد کرد.

- مجید حسینی، مدافع ترابزون‌اسپور ترکیه برای نخستین‌بار در تمرین‌های گروهی این تیم پا به توپ شد. مجید حسینی، ملی‌پوش ایرانی که در 2 هفته اخیر تمرین‌های اختصاصی در داخل سالن و زمین چمن انجام داده بود در تمرین گروهی شب گذشته (سه‌شنبه) تیم ترابزون‌اسپور ترکیه در اردوی آماده‌سازی اتریش شرکت کرد و پا به توپ شد. مجید حسینی در دیدار تدارکاتی خرداد ماه تیم ملی فوتبال کشورمان برابر سوریه مصدوم شد و از ناحیه کتف و شانه تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.

- روز سه شنبه اعضای تیم فولاد خوزستان درحالی فرودگاه اهواز را به مقصد تهران و برای شرکت در مسابقات جام شهدا ترک کردند که چند بازیکن این تیم در اقدامی غیرحرفه ای حاضر به همراهی فولادی ها نشدند. حبیب الله رضایی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به این رفتار چند بازیکن تیمش، گفت: دلیل این رفتار غیرحرفه ای را نمی دانم و آن را درک نمی کنم. اگر به خاطر جرائم فصل گذشته باشد که توجیهی ندارد زیرا در آن مقطع زمانی عملکرد فولاد باعث دلخوری هواداران بزرگ تیم شد.
وی ادامه داد: همان طور که در طول یک فصل بابت برد و موفقیت تیم، پاداش به بازیکنان تعلق می گیرد طبیعتا باید جریمه هم برای ناکامی و عدم موفقیت باشد که تیم بی انگیزه نشود. خیلی از هواداران خواهان جریمه بودند و فصل گذشته از نتایج تیم رضایت نداشتند. شما کدام بازیکن فوتبال داخلی و خارجی را سراغ دارید که به خاطر جریمه شدن، در فرودگاه از تیم جدا شده و حاضر به همراهی نشود؟ این مصداق بارز بی احترامی به مجموعه باشگاه و هواداران است. ما در حال بررسی این موضوع هستیم.
رضایی عنوان کرد: به هواداران فولاد خوزستان قول می دهم که باشگاه فولاد از چنین بی انضباطی هایی نخواهد گذشت و من به عنوان مدیرعامل باشگاه هرگز روی اصول مدیریتی پای نخواهم گذاشت. نباید عده ای به راحتی به خود اجازه دهند که برای فولاد حاشیه سازی کنند. البته ما و هواداران واقعی فولاد، متحد و همدل هستیم و اجازه نمی دهیم که تیم وارد حاشیه شود. مدیرعامل فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: متاسفانه به نظر می رسد خوش حساب بودن باشگاه فولاد خوزستان برخی بازیکنان را دچارسوء تفاهم کرده است. باشگاه فولاد در این اوضاع اقتصادی که اغلب باشگاه ها دچار مشکل مالی شده و نتوانسته اند پول قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کنند، تلاش کرده به تعهدات مالی خود پایبند باشد. وی گفت: بارها تیم‌های مختلف به خاطر نتایج ضعیف جریمه شده‌اند و آیا شنیده اید بازیکنان آن تیم ها به این خاطر اعتصاب کنند؟ ما شنیده‌ایم باشگاهی حتی 6 ماه به بازیکنانش پول نداده ولی اعتصابی هم در کار نبوده است. آن وقت در تیم ما به خاطر جریمه، اعتصاب می‌شود. به همین خاطر این موضوع برای مان قابل هضم نیست.

- پس از کناره‌گیری تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز از جام شهدا و جایگزینی شاهین شهرداری بوشهر به جای این تیم،‌ فولاد خوزستان نیز شب گذشته (سه‌شنبه) از حضور در این مسابقات کناره‌گیری کرد تا برگزاری این بازی‌ها بار دیگر در هاله‌ از ابهام قرار بگیرد. عزیزالله محمدی، رئیس اتحادیه فوتبال کشور درباره این اتفاق اظهار داشت: بله تیم فولاد شب گذشته از مسابقات کناره‌گیری کرد، اما ما بلافاصله تیم نیروی زمینی تهران را جایگزین این تیم کردیم و مسابقات طبق برنامه برگزار خواهد شد. جام شهدا از ساعت 16:30 امروز با دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و نیروی زمینی تهران آغاز خواهد شد و دیدار دوم این تورنمنت نیز ساعت 20 بین تیم‌های پرسپولیس و سایپا برگزار می‌شود.

- دروازه‌بان تیم ملی ایران تمایل خود برای ورود به جمع بازیکنان شاغل در سری A ایتالیا را تأیید کرد. روز گذشته (سه‌شنبه) خبرهایی در رسانه‌های ایتالیایی منتشر شد مبنی بر اینکه علیرضا بیرانوند، سنگربان تیم ملی ایران به تیم فوتبال تورینو پیشنهاد داده شده است. نشریه توتواسپورت تورین با مصاحبه‌ای که با سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس انجام داده تمایل وی برای ورود به سری A ایتالیا را تأیید کرده است. این نشریه که جزو منابع خبری نزدیک به تیم‌های شهر تورین محسوب می‌شود، در گوشه‌ای جلد خود، تصویر بیرانوند را در کنار جوایز فردی‌اش چاپ کرده و نوشته است: بیرانوند دروازه‌بان ایرانی که پیش از این گفته بود رؤیای پوشیدن پیراهن تورینو را دارد حالا رؤیای بازی در دربی تورینو مقابل کریستیانو رونالدو را دارد و می‌گوید که می‌تواند عملکرد خوبی در لیگ فوتبال ایتالیا داشته باشد. برای تورینو این یک فرصت است که به بازارهای ناشناخته ورود کند.
توتو اسپورت به نقل از بیرانوند نوشته است: رؤیای بازی در دربی تورین مقابل کریستیانو رونالدو را دارم. حاضرم برای رسیدن به تورینو تا آنجا بدوم چون خودم را برای بازی در این تیم آماده می‌بینم. بیرانوند برای پیوستن به تیمی ابراز تمایل کرده که در حال حاضر سنگربانی همچون سالواتوره سیریگو دارد. این دروازه‌بان ایتالیایی 32 ساله ماه جولای سال 2017 از پاری‌سن‌ژرمن به عنوان بازیکن آزاد تورینو پیوست و تابستان سال گذشته به خاطر عملکرد خوبش باشگاه قرارداد او را تا سال 2022 تمدید کرد.

- استقلالی ها که این فصل نشان دادند علاقه زیادی به جذب بازیکنان جوان دارند، طی روزهای گذشته مذاکرات خوبی با یکی از بازیکنان تیم ملی امید داشتند و حتی به توافق نهایی نیز رسیدند. اما چند ساعت قبل از تماس با این بازیکن برای حضور در باشگاه و رسمی شدن قرارداد، از طریق یک مدیربرنامه به مسئولان باشگاه اطلاع داده شد که این بازیکن 5 سال سن خود را کمتر کرده و به نوعی صغر سن محسوب می شود. همین موضوع سبب شد تا مسئولان استقلال موضوع را از طریق فدراسیون پیگیری کنند و فعلا جذب این بازیکن منتفی است.
وضعیت نا مشخص خریدهای استقلال در روزهای گذشته با جذب یک بازیکن دیگر ادامه پیدا کرد و علی اصغر تاری بازیکن سابق ذوب آهن با قراردادی 5 ساله در شرایطی به استقلال پیوست که باشگاه در قبال این بازیکن سیاست سکوت اتخاذ کرد و بعد از این رفتار باشگاه، شایعاتی درباره وضعیت سنی این بازیکن ایجاد شد. موضوعاتی که باعث شد تا تاری در صفحه شخصی خود نسبت به این اتفاقات موضع گیری کند و ضمن اعلام این موضوع که با نظر علی خطیر استقلالی شده، گفت که سابقه 3 سال حضور در تیم های بزرگسالان را دارد. جواد زرینچه سرپرست استقلال اما اظهارات متفاوتی را درباره این بازیکن در گفت و گو با فارس مطرح کرد. زرینچه درباره وضعیت تاری گفت: این بازیکن برای تیم ما نیست و برای تیم‌ها پایه استقلال جذب شده است.
او در ادامه در پاسخ به این سوال که چگونه بازیکنی با 3 سال حضور در تیم های بزرگسالان را برای تیم های پایه جذب کرده اید، بیان کرد: این بازیکن در تمرینات تیم ما حضور ندارد و بعید می‌دانم برای حضور در بزرگسالان استقلال جذب شده باشد. به این ترتیب به نظر می رسد یکی دیگر از خریدهای استقلال که حاصل برخی ناهماهنگی ها در این باشگاه است، همچنان در شرایط نا مشخصی به فعالیت خود ادامه می دهد و البته آنگونه که خود تاری مدعی شده احتمال فسخ قرارداد این بازیکن در روزهای پیش رو وجود دارد.

- دیدار دوستانه تیم های استقلال و بادران پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. تیم استقلال تهران فردا (پنجشنبه) در دیداری دوستانه به مصاف به بادران خواهد رفت. این دیدار پشت در های بسته برگزار خواهد شد و هنوز ساعت و مکانش مشخص نشده است. جواد زرینچه، سرپرست استقلال اعلام کرد که قطعا این بازی بدون حضور تماشاگران و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

- در روزهای آخر اردوی تراکتور در کشور ترکیه علاوه بر مازولا که با این تیم قرارداد امضا کرد، یک مهاجم برزیلی هم در تمرینات حضور یافته بود. این بازیکن که زیر نظر دنیزلی چند روز همراه با تیم تمرین کرد، در صورتی که می توانست نظر مصطفی دنیزلی را جلب کند، مثل مازولا قراردادش را امضا می کرد، اما این اتفاق رخ نداد. دنیزلی تا روز آخر تمرینات تراکتور در ترکیه این مهاجم برزیلی را نگه داشت تا سبک بازی اش را ببیند اما در نهایت این مهاجم نتوانست نظر سرمربی ترک تبار را جلب کند و دیپورت شد. قرار است در شروع تمرینات تراکتور در تهران نیز یکی، دو بازیکن خارجی به خصوص در خط حمله اضافه شوند تا در صورتی که دنیزلی بازی شان را پسندید قرارداد امضا کنند. تراکتور بعد از جذب مازولا همچنان می تواند دو بازیکن خارجی دیگر را به خدمت بگیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس علیپور دنیزلی فروزان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکن استقلال محروم شدند

روزبه چشمی و صالح حردانی به دلیل دریافت چهارمین کارت زرد، از بازی هفته آینده استقلال برابر فولاد محروم شدند.

طرفداری | در جریان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر، روزبه چشمی در دقیقه ۵۷ با کارت زرد کوپال ناظمی مواجه شد تا این بازیکن ۴ اخطاره شود و دیدار هفته آینده استقلال برابر فولاد را از دست بدهد.

صالح حردانی هم در دقیقه ۶۹ کارت زرد گرفت تا او هم دیگر محروم استقلال در دیدار برابر فولاد باشد.

تیم‌های استقلال و فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باید ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد برود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • مورد عجیب عبدالله
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد