Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@15:30:43 GMT

دلاوری با مدیر مسئول به شبکه ۵ می‌آید

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۱۸۷۰

دلاوری با مدیر مسئول به شبکه ۵ می‌آید

«مدیر مسئول» عنوان ویژه برنامه شبکه پنج سیماست که اولین قسمت آن جمعه چهارم مردادماه ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود. ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چند ماه قبل «مدیر مسئول» قرار بود کنداکتور ثابت شبکه پنج باشد ولی بعد از پخش قسمت اول، ادامه پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدمحمدعلی صدری‌نیا به کنداکتور روز جمعه‌های این شبکه تلویزیونی بازگشته است. یکی از نکات مهم آن اجرای محمد دلاوری است که در نشست خبری معاون سیما مطرح شد و حرف و حدیث‌هایی از حضور مجریان در چند شبکه تلویزیونی مطرح شد. حتی برخی از مدیران آن را تخلف دانستند.

مشکلی برای اجرا در شبکه 1 و 5 ندارم

این حرف و حدیث‌ها دوباره مطرح‌ شده‌اند و محمد دلاوری درباره ادامه حضورش در «تهران20» و «پایش» به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در «پایش» اجرا می‌کنم و در «تهران20» هستم. «مدیر مسئول» هم یک برنامه تولیدی است که روزهای جمعه در شبکه پنج روی آنتن می‌روند. تا این لحظه مشکلی برای اجرا در این دو شبکه تلویزیونی وجود ندارد.

سیدمحمدعلی صدری‌نیا تهیه‌کننده و کارگردان "مدیر مسئول" در توضیح این برنامه گفت: این برنامه به بررسی مسائل روز کشور از دیدگاه مسئولان مربوطه هر بخش می‌پردازد. محمد دلاوری، مجری این برنامه است که در هر قسمت سراغ یکی از مسئولان از جریان‌ها و دستگاههای مختلف رفته و تلاش می‌کند، پای آنان را به چالش‌های جدید و اتفاقات اجتماعی روز باز کند و با آنان در حوزه کاری و عملکردی‌‌شان بحث و تبادل نظر کند.

وی ادامه داد: غیر از بخش اصلی برنامه که حضور میدانی میهمان برنامه در یکی از اتفاقات اجتماعی اقتصادی فرهنگی کشور هست، برنامه دارای دو آیتم مردمی هست که موضوع برنامه رو از دیدگاه مردم دنبال می‌کنیم.

«ناخونک» سریال طنز جدید تلویزیون شدحذف "بابا پنجعلی" از پایتخت ربطی به ماجرای خمسه در کانادا ندارد

صدری نیا با اشاره به محتوا برنامه تاکید کرد: فضای تعاملی برنامه فضایی غیررسمی و صمیمی هست که در این فضا هم بسیاری از سوالات شخصی مطرح می‌شود، علاوه بر این نیز با نقدهای چالشی همراه است.

برنامه "مدیر مسئول" هر هفته جمعه‌ها حوالی ساعت 20 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شبکه پنج سیما شبکه یک رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه پنج سیما شبکه یک رسانه ملی تلویزیون شبکه پنج سیما شبکه یک رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آبرسانی شهری نیست
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک