Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@08:14:14 GMT

راز قتل زن جوان در اتاقک سرایداری

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۱۹۶۴

سرایدار یک شرکت ساختمانی که به اتهام قتل همسرش در آمل تحت تعقیب بود، توسط مأموران گشت پلیس پایتخت دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حدود 10 روز قبل یکی از کارگران شرکت بتن‌سازی در اطراف شهرستان آمل به اتاق سرایداری رفت تا کلید یکی از انبارها را از مرد نگهبان بگیرد اما ناگهان با جسد زن جوانی داخل اتاق سرایداری مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  با دیدن جسد، بلافاصله موضوع به مأموران پاسگاه داوود دشت شهرستان آمل اعلام شد. دقایقی بعد نیز تیم جنایی راهی محل شدند. بررسی‌های اولیه و آثار ضرب و شتم روی بدن قربانی حکایت از درگیری داشت.دور گردن زن جوان آثار کبودی به چشم می‌خورد و معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی خفگی را تأیید کرد.   تحقیقات از همسایه‌ها و کارگران شرکت ساختمانی آغاز و مشخص شد که زن جوان و شوهرش مدتی است که به‌عنوان نگهبان و سرایدار شرکت درآنجا زندگی می‌کنند.   در حالی که مأموران قصد داشتند جسد را به پزشکی قانونی منتقل کنند، پدر مقتول خود را به شرکت رساند. مرد میانسال که از دیدن جسد دخترش شوکه شده بود گفت: ساعتی قبل دامادم با من تماس گرفت و گفت حال دخترت خوب نیست. پیش او بروید. بعد هم گفت برای دریافت طلب‌هایش به تهران می‌رود و خیلی زود برمی گردد.   جنایت از سوی یک آشنا با توجه به اظهارات مرد میانسال و از آنجا که آثار ورود غریبه‌ای در خانه به چشم نمی‌خورد و همچنین از آنجا که همسر قربانی به‌ نام کوروش پس از این حادثه ناپدید شده بود، این احتمال مطرح شد که جنایت توسط کوروش رخ داده است.   بدین ترتیب به دستور بازپرس جنایی آمل تحقیقات برای دستگیری کوروش ادامه یافت. بررسی‌ها نشان می‌داد که مرد جوان به تهران آمده است. مشخصات مرد 38 ساله و خودروی پرایدش به پلیس پایتخت و شهرستان‌های اطراف اعلام شد. تا اینکه مأموران گشت پلیس در شرق تهران به خودروی پرایدی مشکوک شدند و از آنجا که خودرو دستور توقیف داشت با هماهنگی‌های قضایی راننده خودرو بازداشت شد.    کوروش در تحقیقات اولیه منکر ارتکاب جنایت شد و گفت: یک سال و نیم قبل با فیروزه آشنا شدم. بعد از مدتی هم او را به عقد موقت خودم درآوردم. در این مدت که باهم زندگی می‌کردیم هیچ مشکلی نداشتیم.او ادامه داد: من به غیر از نگهبانی و سرایداری در کار خرید و فروش جوجه مرغ هستم. جوجه‌ها را از آمل می‌خرم و در تهران می‌فروشم. از یک نفر در تهران 7 میلیون تومان پول می‌خواستم. صبح روزی که همسرم کشته شد من قصد داشتم برای گرفتن  طلب ام به تهران بیایم. به همین دلیل ساعت 6 صبح به بازار رفتم و جوجه خریدم و ساعت 9 صبح به خانه برگشتم. وقتی وارد خانه شدم دیدم حال همسرم بد است. چند بار او را صدا زدم اما جوابی نداد. از آنجا که هوا گرم بود و جوجه‌ها در خطر بودند نمی‌توانستم زیاد معطل کنم تنها فکری که به ذهنم رسید این بود که با پدر فیروزه تماس بگیرم. از او خواستم خودش را به خانه ما برساند.   مرد جوان ادامه داد: وقتی به تهران آمدم خانواده همسرم با من تماس گرفتند و خبر قتل او را دادند. آنها گفتند من همسرم را کشته‌ام و تهدیدم کردند. من که ترسیده بودم در تهران ماندم تا آنها بلایی سرم نیاورند.   باتوجه به آنکه جنایت در شهر دیگری رخ داده بود، با صدور قرار عدم صلاحیت، متهم جوان برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس جنایی پایتخت به دادسرای محل حادثه منتقل شد.   منبع: روزنامه ایران

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد

در یکی از محلات تهران مسابقات پیشکسوتان فوتبال زیر نظر شهرداری آن منطقه برگزار می‌شود. اما با توجه به عدم نظارت هیات فوتبال تهران در این مسابقات خبری از حضور آمبولانس نیست و این درحالی است که باید هیات فوتبال استان تهران به این مسابقات هم نظارت کند.

در یکی از مسابقه‌های فوتبال بین دو تیم پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان پس از پایان نیمه اول و بین دو نیمه، محمد اشرفی بازیکن حدودا 64 ساله تیم تهرانجوان دچار حمله و ایست قلبی شد. پس از این اتفاق ناگوار به علت عدم حضور به موقع آمبولانس در محل مسابقه یک پزشکیار برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن بالای سر او رفت اما متاسفانه تا هنگام رسیدن آمبولانس و رساندنش به بیمارستان، متاسفانه به دلیل وخامت حال بازیکن 60 ساله تیم تهرانجوان وی در آمبولانس از دنیا رفت.

نکته قابل تامل در این اتفاق ناگوار که منجر به مرگ یکی از بازیکنان و ورزشکاران پیشکسوت شد می‌تواند عدم وجود آمبولانس با دستگاه شوک در محل انجام مسابقات با پزشکان و دستیاران متخصص باشد. رسانه‌ها بارها در این باره بارها به مسئولان برگزاری مسابقات هشدار داده‌اند که خروجی رعایت نکردن برخی تمهیدات برگزاری مسابقه می‌تواند اتفاقات تلخی را به همراه داشته باشد. این درحالی است که مسئول کمیته پزشکی هیات فوتبال استان تهران، به عنوان پزشک تیم ملی فوتسال ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور دارد. سال گذشته هم در یکی از رقابتهای رده پایه استان هم به دلیل همین ماجرا جان خود را از دست داد.

اما سوال این است که چرا داور بازی، بدون حضور آمبولانس و دستگاه شوک بازی را شروع کرده است؟ آیا پیشکسوتان پیش از شروع مسابقات معاینه و آزمایش قلبی می‌دهند؟ با توجه به سن و سال بالای بازیکنان این تیم‌‌ها، حضور آمبولانس و تیم پزشکی در این مسابقات ضرورت بیشتری دارد.

با توجه به اینکه برخی از تیم‌های مطرح و پیشکسوتان فوتبال ایران در این مسابقات حاضر می‌شوند چرا هیات فوتبال تهران نظارتی در برگزاری این مسابقات ندارد؟ چرا قوانینی از سوی فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال تهران برای برگزاری چنین مسابقاتی وضع نمی‌شود تا در کنار جریان این مسابقات شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم؟ قطعا اگر این موارد رعایت می‌شد چه بسا که الان یک انسان زنده بود. امیدواریم مسئولان مربوطه برای تخلفات صورت گرفته دلایل قانع کننده‌ای برای افکار عمومی داشته باشند.

 

منبع:فوتبالی

دیگر خبرها

  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌