Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@20:07:23 GMT

تکميل باغ پرندگان قم تا پايان سال

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۲۰۰۵

تکميل باغ پرندگان قم تا پايان سال

خبرگزاری آریا- مدیر پروژه بوستان هزارهکتاری قم : در تلاش هستیم تا مرحله تکمیلی باغ پرندگان را تا پایان سال به اتمام برساینم.
به گزارش خبرگزاری آریا، سید مهدی هاشمی با بیان اینکه باغ پرندگان در زمینی به مساحت 12 هکتار  در دل بوستان هزار هکتاری قم تعریف شده است افزود: مرحله نخست این طرح به پایان رسیده و به دنبال آن هستیم که بخش تکمیلی نیز تا پایان سال به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به بخش‌های مختلف باغ پرندگان قم، گفت: 11 قفس کوچک پرنده در این باغ 12 هکتاری پیش‌بینی شده و یک قفس 2 هزار مترمربعی در قالب گلخانه گیاهان و پرندگان گرمسیری نیز در آن طراحی شده است.
هاشمی افزود: یک قفس بیش از 12 هزار مترمربعی نیز در این باغ طراحی شده که پیمانکار آن در مرحله انتخاب است تا عملیات اجرایی آن به زودی آغاز شود.
وی گفت: این طرح شامل برکه، کافی شاپ، رستوان و امکانات تفریحی است که می تواند محیطی شاد و جذاب برای شهروندان و زائران کریمه اهل بیت (س) فراهم کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تکمیل باغ پرندگان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی

دو تیم دلسوختگان اهل بیت قم و فولاد هرمزگان در دیداری از هفته ششم و پایانی مرحله دوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور عصر امروز در سالن شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند. 

با توجه به اینکه که سرنوشت دو تیم از هفته گذشته مشخص شده بود، این بازی بیشتر جنبه‌ تشریفاتی داشت. 

این دیدار که با پیروزی شش بر دو نماینده قم به پایان رسید، گل‌های دلسوختگان را مهدی فتخانی (دو گل)، محسن سابقی، مهدی کبیری، حسین صادقی و محمد جواد سنگتراشان به ثمر رساندند. 

دلسوختگان با این پیروزی شش امتیازی شد و با رده سومی به کار خود پایان داد.

همچنین نماینده هرمزگان که صعود خود را قطعی کرده بود، با این شکست و با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کرد.

گزارش از امیرحسین نیکوسخن

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی
  • سرنوشت غزه پس از آتش بس چه خواهد بود؟
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • تکمیل ‌‌هوشمندسازی پلاک‌های پستی تا پایان سال ۱۴۰۴
  • تکمیل مجتمع فرشته جنوبی تبریز تا پایان امسال
  • پایان مرحله سوم لیگ برتر آب‌های آرام
  • تکمیل مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است