Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیلی فرد، فراهم آوردن اتاق امن مادر و کودک با هدف شیردهی را یک مطالبه عمومی خواند و گفت: تحقق شهرهای دوستدار خانواده با هدف تأمین نیاز کودک از شیر طبیعی مادر یکی از ضروریات جامعه امروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مریم اسماعیلی فرد» با حضور در کنفرانس خبری روز جهانی شیر مادر که امروز (چهارشنبه 2 مرداد) در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، گفت: ورود سمن های دوستدار کودک با هدف مطالبه شهرهایی که دوستدار کودک باشند اهمیت اساسی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرکل امور بانوان استانداری البرز، افزود: مبنای سیاست گذاری های ما ایجاد شهرها و مکان های معینی است که دوستدار خانواده به ویژه کودک باشند که بنابر مبانی فرهنگی کشورمان، این مهم اهمیت ویژه ای دارد.

 

وی با اشاره به ضرورت ایجاد شهرهای دوستدار خانواده مطرح کرد: هر یک از آحاد جامعه از شهروندان و مسئولان موظف هستند در اشاعه شهر دوستدار خانواده اهتمام داشته باشند.

 

وی با طرح این پرسش که تا چه اندازه متناسب با روز جهانی شیر مادر نسبت به تأمین جایگاهی برای مادران جهت شیردهی به فرزندانشان در نظر گرفته شده است، بیان کرد: ایستگاه های مترو و مجتمع های بزرگ تجاری و مسکونی نیازمند اتاق مادر و کودک هستند.

 

ضرورت تحقق گفتمانی با مطالبه شهرهای دوستدار خانواده 

 

اسماعیلی فرد به الزامات کنونی برای مادران در شرائط امروز اشاره کرد و کاهش تغذیه انحصاری برای کودکان شیرخواره را بر مبنای هشت و نیم درصد یکی از ضعف ها و موارد قابل پیگیری خواند.

 

مدیرکل بانون و امور خانواده استانداری البرز با تاکید بر ضرورت گفتمانی مبنی بر ایجاد شهر دوستدار خانواده اظهار کرد: برای این ترویج باید به شهرهایی برویم که فضاهای امن و محرمی وجود داشته باشد تا مادر بتواند فرزند خود را به راحتی تغذیه طبیعی با شیر مادر را انجام دهد.

 

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند شیراز خراسان جنوبي روزنامه معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان دزفول دزفول خبرگزاری شبستان آیت الله اعرافی نظام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی با اشاره به حادثه غم انگیز منزل مسکونی در شهرستان قائمشهر رخ داد افزود: پسر ۷ ساله این خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد با سقوط کمد منجر به مرگ وی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: خانواده‌ها توصیه کرد که اگر دارای فرزندان خردسال در خانه هستید، تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانی و وسایلی مانند اسباب بازی‌ها و خوراکی‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنید، اقلام سنگین‌تر را در قفسه‌ها و کشوهای پایین‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

کد خبر 6095143

دیگر خبرها

  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • کودکان گمشده غزه؛ در حسرت دیدار پدر و مادر
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • کودک از چه سنی می‌تواند ماست بخورد؟
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان