Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ووشو گفت: مطمئن هستم که از ظرفیت مدال‌آوری کوراش می‌توان در بازی‌های آسیای آینده استفاده کرد و یکی از دلایل پذیرش این رشته از سوی ما همین موضوع بود. ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

مهدی علی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تحت پوشش قرار گرفته رشته کوراش توسط فدراسیون ووشو و سنخیت آن با این رشته اظهار داشت: به طور کلی کوراش یک ورزش و رشته مستقل است و همان قدر به ووشو بی‌سنخیت است که نسبت به جودو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خاطر همین است که جودو و کوراش دو رشته مستقل با دو فدراسیون جهانی مستقل هستند و با ووشو نیز همین شرایط را دارند.

وی تصریح کرد: با این شرایط طبیعی است که در حوزه فنی مداخله‌ای نداشته باشیم و تنها از این رشته پشتیبانی خواهیم کرد و کارهای اداری آن را انجام می‌دهیم. در بحث‌های فنی نیز قرار است آنها با توجه به محوریت و تجربه خود کارها را انجام بدهند و ما از ظرفیت‌های خود در ورزش کشور استفاده کنیم تا کوراش را رشد بدهیم.

رئیس فدراسیون ووشو در پاسخ به این سوال که قرار است کوراش از امکانات سخت افزاری فدراسیون ووشو استفاده کنند، گفت: کوراش امکانات مستقل دارد و نیازی به امکانات ما ندارد، اما طبیعی است که در استان‌ها، هیئت‌های ما به کوراش سرویس بدهند.

علی‌نژاد در خصوص استفاده از ظرفیت‌های مدال‌آوری این رشته در بازی‌های آسیایی آینده گفت: مطمئن هستم که از ظرفیت مدال‌آوری کوراش می‌توان در بازی‌های آسیای آینده استفاده کرد. دلیلی که ما پذیرفتیم به کوراش کمک کنیم، ظرفیت‌های خوب این رشته در حوزه مدال‌آوری و پتانسیل‌های خوب آن در ایران است. در بازی‌های آسیایی اندونزی این رشته از فرصت 7 کسب مدال طلا، یک مدال کسب کرد و خیلی از فدراسیون‌های ما موفق به کسب مدال نشدند. قطعا در بازی‌های آسیایی آینده دستاوردهای ما بهتر هم خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که محدودیتی برای فعالیت سایر ورزشکاران رشته‌های دیگر در کوراش ایجاد نخواهید کرد، اظهار داشت: هر کسی آزاد است در هر رشته‌ای که دوست دارد فعالیت کند و هر فدراسیون نیز می‌تواند سیاست خود را داشته باشد. ما کار خود را انجام خواهیم داد و طبیعی است ورزشکارانی که علاقمند به فعالیت در کوراش هستند به کوراش خواهند پرداخت.

رئیس فدراسیون ووشو در خصوص بودجه این فدراسیون با اضافه شدن کوراش گفت:  قرار بر این است که بودجه‌ای که بابت کوراش به جودو پرداخت می‌شد از این فدراسیون کسر شود و به فدراسیون ووشو اضافه شود.

کوراش تحت پوشش فدراسیون ووشو قرار گرفت


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی کوراش مهدی علی‌نژاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی کوراش مهدی علی نژاد تیم ملی کوراش مهدی علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان

تیم منتخب ساواته ایران موفق به کسب دو مدال برنز در مسابقات آزاد بلغارستان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  رقابت‌های آزاد ساواته طی روزهای 8 و 9 اردیبهشت به میزبانی شهر پلوودیو کشور بلغارستان برگزار شد و تیم منتخب ساواته ایران به دو مدال برنز دست یافت.

در این مسابقات  آرمان محسنی مهر در  وزن 75- کیلوگرم و مسعود محمدی در وزن 85- کیلوگرم در استایل آسوت (کنترلی) موفق به کسب دو مدال برنز شدند. 

کوروش رفیعی به عنوان سرپرست و سرمربی و فرزاد خلاق دوست به عنوان مربی نفرات اعزامی را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • جمع آوری ۱۰۰ میلیون فوت مکعب گاز از مشعل‌های گازی کشور
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی