Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش، در اولین نشست هم‌اندیشی با مدیران مقاطع مختلف تحصیلی مدارس، مربیان پرورشی و مدیران مهدکودک های کوی‌های سازمانی این نیرو در تهران با اشاره به ضرورت توجه ویژه به سبک زندگی اسلامی و تقویت قوام خانواده، از تشکیل کمیته مشترکی برای تنظیم و تدوین نظام ارزشیابی فرهنگی و مکتبی مدارس منازل سازمانی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دشمن در جنگ نرم کنونی، حجاب و عفاف، شعائر دینی و ارزش‌های اسلامی و بنیان خانواده‌ها را نشانه رفته است و از همه ابزارها اعم از فضای مجازی و اسناد بین المللی استفاده می‌کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه تربیت صحیح فرزندان کارکنان نیروی هوایی به اندازه پرواز جنگنده‌ها در راستای امنیت کشور اهمیت دارد، گفت: نحوه تربیت فرزندان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که آنان آینده یک کشور را رقم خواهند زد. اگر به دنبال دستیابی به قله‌های رفیع هستیم، باید فرزندان خودمان را مطابق با شرع و آیین دین مبین اسلام و معیارهای نظام جمهوری اسلامی پرورش دهیم.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت ارتباط معاونت فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی با مدارس، از آمادگی نیرویی هوایی ارتش برای در اختیار گذاشتن امکانات خود به منظور ارتقای سطح آموزش دینی، مکتبی و غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان در طول سال خبر داد و با اشاره به دلاورمردی‌های اسطوره‌های سال‌های دفاع مقدس، گفت: ضروری است، جلساتی با حضور قهرمانان جنگ و پیشکسوتان دفاع مقدس در راستای آشنایی دانش آموزان با تاریخ غرورآمیز دفاع مقدس در مدارس برگزار شود.

در این مراسم که در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و توجه به سبک زندگی اسلامی برگزار شد، سرهنگ دکتر محجوب، عضو هیات علمی دانشگاه هوایی شهید ستاری به بررسی علمی سند ۲۰۳۰ و اسناد مرتبط با آن از جمله پیوست‌های آموزشی و تهدیدات و تعارض‌های آن با شرع مقدس اسلام و اسناد بالا دستی از جمله قانون اساسی پرداخت.

گفتنی است، در این دیدار تعدادی از مدیران مدارس و مهدکودک‌ها با اظهار خرسندی از برگزاری این جلسه که برای اولین بار در این سطح برگزار شد، از حساسیت موجود در زمینه تربیت صحیح و اسلامی دانش آموزان تقدیر کردند.

کد خبر 4675289 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد

نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا قراردادی ۱۳ میلیارد دلاری برای جایگزینی "هواپیمای روز قیامت" با یک شرکت آمریکایی بسته است.

به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، نیروی هوایی ایالات متحده روز جمعه اعلام کرد که قراردادی ۱۳ میلیارد دلاری با شرکت "سیرا نوادا" برای ساخت یک هواپیمای جایگزین برای بوئینگ‌های "‌ای ۴ بی" E-۴B - معروف به هواپیمای روز قیامت منعقد کرده است.

ایالات متحده آمریکا پیشتر در دهه ۱۹۷۰ برای سناریو‌های مختلف یک جنگ هسته‌ای یک هواپیمای خاص موسوم به "روز قیامت" به شرکت بوئینگ سفارش داده بود که هم اینک ۴ فروند از این هواپیما‌ها که به "ای ۴ بی" معروف است در اختیار نیروی هوایی ایالات متحده است.

این هواپیما‌ها برای شرایط اضطراری یک جنگ هسته‌ای و یا جنگ تمام عیار که زیر ساخت‌های حیاتی آمریکا مورد هدف قرار بگیرد، طراحی شده است که از آن به عنوان یک مرکز فرماندهی و کنترل هوایی استفاده می‌شود.

سخنگوی نیروی هوایی آمریکا روز جمعه در بیانیه‌ای گفت: پروژه مرکز عملیات هوابرد بقا (SAOC) قرار است جایگزین هواپیمای قدیمی (ای ۴ بی) دهه ۱۹۷۰ شود که به پایان خدمت خود نزدیک می‌شود.

نیروی هوایی افزود: کار بر روی SAOC در کلرادو، نوادا و اوهایو انجام می‌شود و انتظار می‌رود در سال ۲۰۳۶ تکمیل شود.

رویترز در ماه دسامبر گزارش داد که نیروی هوایی ایالات متحده قرارداد با شرکت بوئینگ به منظور توسعه هواپیمای روز قیامت جدید موسوم به (BA.N) "نگهبان شب" را لغو کرده است.

هواپیمای روز قیامت که معمولا برای انتقال وزیر دفاع ایالات متحده استفاده می‌شود، به عنوان یک پست فرماندهی متحرک طراحی شده است که قادر به مقاومت در برابر انفجار‌های هسته‌ای و اثرات الکترومغناطیسی است و به رهبران ایالات متحده این امکان را می‌دهد تا در صورت بروز شرایط اضطراری ملی، با سوار شدن به این هواپیما ارتش را از این مکان هدایت و کنترل کنند.

E-۴B همچنین قادر به سوخت گیری در هوا است و دارای اتاق‌های کنفرانس و و تجهیزات ارتباطی پیشرفته است.

نیروی هوایی آمریکا در حال حاضر چهار فروند هواپیمای E-۴B را با حداقل یک فروند در حالت آماده باش در همه زمان‌ها اداره می‌کند.

این هواپیما‌ها از ناوگان هواپیما‌های جامبو جت بوئینگ ۷۴۷-۲۰۰ با تغییرات بسیار زیاد ساخته شده که با منسوخ شدن قطعات آن، نگهداری آن‌ها به طور فزاینده‌ای دشوار و گران شده است.

انتظار می‌رود E-۴B در اوایل دهه ۲۰۳۰ به پایان عمر مفید خود برسد.

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد