Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:33:55 GMT

لیگ یک 99-98؛ بدون مربی و بازیکن خارجی

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۲۵۲۶

لیگ یک 99-98؛ بدون مربی و بازیکن خارجی

با انتخاب سید محمد علوی به عنوان مربی جدید تیم کارون اروند خرمشهر کادر فنی تیم های دسته اول تکمیل شد.

به گزارش "ورزش سه"، در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور این قدر جابجایی مربیان داغ است که حتی پیش از شروع بازی ها هم می توانیم شاهد تغییر در کادر فنی تیم ها باشیم. به طور مثال میشو بعد از چند روز کار در تیم مس رفسنجان جای خود را به محمد ربیعی داد و حالا هم گفته می شود وحید بیاتلو سرمربی تیم نود ارومیه از سمت خود استعفاء کرده   و شاید در روزهای آینده مربی جدیدی جایگزین او شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در خصوص تیم ملوان هم گفته می شود احتمالا محمد مایلی کهن سرمربی تیم خواهد شد. فعلا تیم زیر نظر منوچهر درجزی تمرین می کند. بازیکن سابق تیم ملوان که در حال حاضر مسئول آکادمی باشگاه است. گویی بخش خصوصی جدید که قصد دارد 70 درصد سهام باشگاه را از آن خود می کند موافق حضور محمد مایلی کهن در راس کادر فنی این تیم است. محمد مایلی کهن چندی پیش هم هدایت این تیم را برعهده گرفت اما نتوانست تیم را به لیگ برتر رهنمون کند.

 

قرعه کشی فصل جدید بازی ها 5 مرداد برگزار می شود. تیم ها موظف هستند تا 16 مرداد نام 14 بازیکن خود را به سازمان لیگ ارایه دهند. بازی ها نیز از 26 مرداد با حضور 18 تیم آغاز می شود که در نهایت دو تیم به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی می شوند.

 

فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور جز معدود فصل ها در سال های اخیر است که بدون حضور حتی یک مربی خارجی برگزار می شود. جالب اینکه حضور بازیکنان خارجی هم در تیم های دسته اولی ممنوع است. در سال های اخیر میشو و وینگو میهمانان ثابت تیم های دسته اولی بودند که وینکو به همراه گل گهر به لیگ برتر صعود کرده است و میشو هم در تیم مس رفسنجان جای خود را به محمد ربیعی داد. کادر فنی تیم های دسته اولی در فصل جدید از این قرار است با این توضیح که این امکان وجود دارد باز هم پیش از شروع بازی ها شاهد تغییر و تحولات جدید باشیم.

 

1-گل ریحان البرز: محمد نصرتی
2-آلومینیوم اراک: محمود فکری
3-مس کرمان: مجتبی حسینی
4-سرخپوشان پاکدشت: علی نیکبخت
5-بادران تهران: فرهاد کاظمی
6-قشقایی شیراز: غلامرضا عنایتی
7-فجر سپاسی: داوود مهابادی
8-مس رفسنجان: محمد ربیعی
9-ملوان: منوچهر درجزی
10- آلومینیوم جاجرم: نادر دست نشان
11-نود ارومیه: وحید بیاتلو
12-علم و ادب تبریز: یونس باهنر
13- کارون اروند خرمشهر: سید محمد علوی
14- خوشه طلایی: محسن عاشوری
15-آرمان گهر سیرجان: قاسم شهبا
16- نیروی زمینی: امید رضا روانخواه
17- سپیدرود رشت: علی نظر محمدی
18: استقلال خوزستان: مجید باقری نیا

دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد صلاح بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول و نزد هواداران از جایگاه خاصی برخوردار است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه انگلیسی است. صلاح تابستان سال قبل تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت. الاتحاد عربستان سخت به دنبال جذب ستاره مصری لیورپول بود و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به او ارائه داد اما مخالفت یورگن کلوپ باعث شد صلاح در نهایت در لیورپول باقی بماند.

بیشتر بخوانید: رافت: تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد

شبکه HTIC انگلیس اعلام کرد مایکل ادواردز، مدیر اجرایی باشگاه لیورپول، پس از حاشیه‌سازی اخیر محمد صلاح و درگیری لفظی‌اش با یورگن کلوپ، با جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو و حضورش در لیگ عربستان اعلام موافقت کرده است و به این ترتیب باید منتظر حضور این فوق ستاره مصری در لیگ حرفه‌ای عربستان بود.

در این گزارش شبکه انگلیسی آمده است یک تیم عربستانی پیشنهاد دستمزد هفتگی سه میلیون پوندی را به صلاح داده که بالاتر از حقوق کریستیانو رونالدو در النصر است.

صلاح تا ژوئن ۲۰۲۵ با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی برای فروش این بازیکن ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228877 برچسب‌ها لیورپول

دیگر خبرها

  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • آنچلوتی آدامس می‌جود چون سیگار ممنوع است!‏
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز