Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس سیاسی فردا: رئیس دفتر رئیس‌جمهور در واکنش به اظهار نظر سفیر سعودی گفت: نتیجه سیاست‌های عربستان منجر به انزوای آن‌ها در جهان اسلام و منطقه شده است.

واعظی: خوشحال شدیم لیست دوتابعیتی‌ها را منتشر کردند

به گزارش تسنیم، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهار نظر سفیر سعودی در سازمان ملل مبنی بر حل مسائل منطقه با گفتگو گفت: نتیجه سیاست‌های عربستان منجر به انزوای آن‌ها در جهان اسلام و منطقه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سعودی‌ها جنگی را شروع کردند و تصور می‌کردند می‌توانند ظرف چند هفته آن را تمام کنند. جنگ یمن هم برای وجهه و هم برای اقتصاد آن‌ها مضر بود. ما فکر می‌کنیم نمی‌توانند این روند را ادامه دهد. آنچه سفیر این کشور در سازمان ملل گفته موضوعی است که ما بار‌ها گفتیم، اینکه مشکلات منطقه باید توسط کشور‌های همین منطقه حل و فصل شود. ما از اینکه بتوانیم مسائل خود را با امارات و عربستان از طریق مسالمت‌آمیز حل کنیم استقبال می‌کنیم چرا که به نفع همه کشور‌های منطقه است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در خصوص انتشار لیستی از دوتابعیتی‌ها نیز گفت: ما خوشحال شدیم از اینکه این لیست را منتشر کردند و جلوی هر کدام از آن‌ها هم نوشته شده که بر اساس شواهد و قرائن تدوین شده است. یعنی بر اساس شواهد راجع‌به هر کسی در هر جای دنیا هر چیزی را می‌توانید مطرح کنید و این معلوم می‌شود که حرف آقایان هیچ‌کدام پایه و اساسی ندارد.

واعظی ادامه داد: ما نمی‌دانیم ریشه این افراد کجاست و از کجا آمده‌اند، این حرف‌ها را مطرح می‌کنند که کسی از آن‌ها نپرسد شما از کجا آمده‌اید.

وی همچنین در مورد نامه لاریجانی به رئیس‌جمهور مبنی بر عدم اجرای صحیح پرداخت حقوق‌ها توسط دولت گفت: من این نامه را ندیدم.

این خبر تکمیل می‌شود...

  وزیر صنعت گفت: من قبلاً هیچ وقت نگفته ام که امسال ۲ خودروساز خصوصی می‌شوند، بلکه این فرآیند طی امسال و سال آینده رخ خواهد داد.

به گزارش فارس، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه صبح امروز هیأت دولت، اظهار کرد: من قبلا هیچ وقت نگفته ام که امسال دو خودروساز خصوصی می‌شوند، بلکه این فرآیند طی امسال و سال آینده عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال و سال آینده جدی هستیم که ۲ شرکت خودروسازی خصوصی‌ساز شوند.

ادامه دارد ...

وزیر راه و شهرسازی: مردم در خرید مسکن عجله نکنند

وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم در خرید مسکن عجله نکنند تا بتوانیم با رشد قیمت حباب‌گونه مسکن مقابله کنیم.

به گزارش  فارس، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه صبح امروز هیأت دولت با اشاره به رشد قیمت حباب گونه مسکن اظهار کرد: تنها راه مقابله با این موضوع تحمل مردم و خردید نکردن است. به مردم توصیه می‌کنم که در خرید مسکن عجله نکنند.

وی ادامه داد: در این ماه شاهد توقف رشد بادکنکی مسکن بودیم که همین موضوع به آرام شدن فضا کمک کرده است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: قشری که واقعا نیازمند مسکن هستند به نقش و مساعدت دولت نیازمندند.

ادامه دارد ...

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: هیئت دولت وزرای کابینه قیمت مسکن واگذاری خودروسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه درمورد ابربدهکاران بانکی اتفاق تازه‌ای رخ داده و اکنون تمرکز دولت بر روی ابربدهکاران مالیاتی است، تاکید کرد: تاکنون ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی وصول کردیم.

گروه اقتصاد کلان بازانیوز- سعید ترکاشوند؛ «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه آئین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز پیرامون لیست به روزرسانی ابربدهکاران بانکی اظهار کرد: در این زمینه اتفاق تازه‌ای که نسبت به سال قبل رخ داده معطوف به ابربدهکاران مالیاتی است. دولت در سال گذشته بالغ بر ۱۱۰ هزار میلیارد تومان نه از شرکت‌های متعارف بلکه فقط از سوی ابربدهکاران مالیاتی درآمد کسب کرده است.


وزیر اقتصاد در پاسخ به این سوال که آیا در لیست ابربدهکاران شرکت‌های زیر مجموعه بانک‌ها هم حضور داشته‌اند یا خیر، گفت: بعضی از خود بانک‌ها تاخیر و یا معوقاتی داشته‌اند، اما مهم عدد ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی است که از ابربدهکاران مالیاتی اخذ شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: ابربدهکاران بانکی ، سید احسان خاندوزی ، نظام بانکی ، تسهیلات بانکی ، ابربدهکاری مالیاتی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9Z

دیگر خبرها

  • تویوتا به دنبال فرصت در آفریقا
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • دمای کشور در ۵۰ سال اخیر روندی افزایشی داشته است
  • کاخ سفید: بلینکن برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه تلاش می‌کند
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • مهم‌ترین چالش‌ها در بازار اوراق رهنی مسکن
  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم
  • بازدید معاون وزیر راه و شهر سازی از نهضت ملی مسکن بروجرد