Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جانشین رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ۶۴۹ طرح از این تعداد در حوزه ساخت مسکن برای افراد نیازمند و مددجویان زیرپوشش نهادهای حمایتی است.

سروان امیر کریم پور روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۷ طرح از این تعداد نیز در قالب طرح های مشارکتی با دستگاه های دولتی بوده که بسیج سازندگی نیز حدود ۳۴۰ میلیارد ریال در این زمینه هزینه و سرمایه گذاری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد که ۱۴ طرح با زیربنای حدود سه هزار مترمربع از این طرح ها با مشارکت سپاه و دستگاه های دولتی نیز در قالب طرح کرامت برای مناطق حاشیه ای شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگندان اجرا می شود که سهم بسیج سازندگی برای اجرای این طرح ها نیز افزون بر ۳۰ میلیارد ریال است.

بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد همچنین ظرف یک سال گذشته تاکنون بیش از ۶۰ طرح محرومیت زدایی با زیربنای حدود ۱۲ هزار مترمربع و با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد ریال شامل مسجد، غسالخانه، خانه عالم، آبرسانی، بهسازی مدارس و طرح های کشاورزی را اجرایی و تکمیل کرده است.

کریم پور یکی از طرح های مهم در دست اجرای بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد را شامل مجتمع آبرسانی به ۱۰۵ روستای شهرستان باشت با اعتباری افزون بر ۱۸۰ میلیارد ریال و با مشارکت و همکاری شرکت آب و فاضلاب استان دانست و گفت: در این طرح مهم بیش از ۵۰ کیلومتر شبکه انتقال و توزیع اجرایی خواهد شد.

وی همچنین از مشارکت بسیج سازندگی در اجرای بیش از ۳۳۰ کارگاه تولیدی اقتصاد مقاومتی و طرح های صنایع تبدیلی با اعتباری افزون بر ۴۷ میلیارد ریال و خدمت رسانی ۶۵ هزار نفر روز از سوی گروه های جهادی در حوزه های مختلف عمرانی، پزشکی، کشاورزی و فرهنگی خبر داد.

۳۰۱۶/۱۶۶۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمد نوبخت نیا  فرماندار این شهرستان  ضمن تشکر از زحمات و اقدامات بسیج سازندگی سپاه در حوزه های مختلف به ویژه در امر محرومیت زدایی گفت:نقش بسیج سازندگی در امر محرومیت زدایی شایسته تقدیر است و  هر زمان در امور مختلف توسعه با فرهنگ بسیجی عمل کرده ایم ، موفق شده ایم.

سرهنگ اسماعیلی مسئول بسیج سازندگی سپاه نقده با اشاره به اینکه بسیج سازندگی چون گذشته در راستای امور محوله به ویژه در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد بستر های لازم در حوزه های مختلف پای کار است ؛ از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

در این دیدار مقرر شد  اولویت‌های روستاهای هدف مورد ارزیابی و شناسایی قرار گرفته و سپس در راستای رفع محرومیت زدایی اقدامات عملی صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان