Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از آغاز در چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه خانواده های کارکنان 57 رده سپاه واستان های کشور به میزبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در استان خبرداد.

سردار پاسدار علی محمد اکبری در گفت وگو با خبرنگار آریا در شهرکرد افزود: امسال در این جشنواره میزبان 2هزار و500 ورزشکار از خانواده کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم

وی  خاطر نشان کرد: این جشنواره در 6 رشته ورزشی؛ آمادگی جسمانی، تیراندازی، شنا، والیبال، تکواندو و دارت در 8 مجموعه ورزشی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار اکبری  هدف از برگزاری چنین جشنواره هایی را حضور خانواده های کارکنان سپاه در عرصه های قهرمانی و همچنین کسب مدال در میدان های ارزشی و پهلوانی با الگوگیری از رشادت ها و ایثارگری  رزمندگان اسلام عنوان نمود.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری  در پایان از برپایی نمایشگاهی در حاشیه محل برگزاری این جشنواره در دانشگاه شهرکرد برای معرفی استان چهارمحال و بختیاری و صنایع دستی و محصولات اقتصاد مقاومتی خبر داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسابقات شمیم خانواده رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در این جشنواره از میان ۵۰۰ واحد صنعتی گروه کاری و کارگری از ۴۰ کارگر برتر در بخش‌های مختلف جشنواره، تجلیل شد.
مولوی افزود: یک واحد صنعتی کارگری نمونه، دو گروه کاری و کارگری نمونه و سه نفر کارگران برتر استان از برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره کارگری امتنان چهارمحال و بختیاری بودند.
وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته سه نفر از کارگران استان در مسابقات قرآنی کشور و ۱۲ نفر هم در جشنواره‌های مختلف ورزشی عناوین برتر ملی را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت