Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزارت آموزش‌وپرورش درباره حکم حقوقی ۲۰ میلیون تومانی و چرایی برقراری فوق‌العاده مدیریت هیئت علمی ۹ میلیون تومانی گفت: دریافت فوق‌العاده مدیریت بنده مطابق با ماده ۵۹ آئین‌نامه اعضای هیئت علمی قانونی است.

به گزارش مشرق، مجید قدمی در پاسخ به این پرسش که "برقراری فوق‌العاده مدیریت هیئت علمی آن هم به میزان 9 میلیون تومان برای معاون وزیر آموزش‌وپرورش از این جهت که پست معاون وزیر در آموزش‌وپرورش هیئت علمی نیست، چگونه قابل پذیرش است؟" گفت: مطابق تبصره 5 ماده 59 آیین نامه مربوط به اعضای هیئت علمی وزارت علوم، معیار محاسبه فوق‌العاده مدیریت به این شکل است که معاونین وزیر و نماینده‌های مجلس 130 درصد رئیس دانشگاه تهران، وزرا 160 درصد، معاونین رئیس جمهور 180 درصد و رئیس جمهور 200 درصد رئیس دانشگاه تهران باید حق مدیریت دریافت کنند و به جایی که مأمور می‌شوند مبلغ در حکم آنها می‌آید و مقصد باید پرداخت کند؛ همچنین این افراد نمی‌توانند اضافه کار  دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پرونده تخلفات معاون وزیر به مجلس رسید تخلفات جدید معاون وزیرآموزش و پرورش +اسناد

وی افزود: ماده 79 همین آیین‌نامه، تعریف و مشخص کرده است زمانی که مقامات سیاسی که اعضای هیئت علمی هستند، مأمور می‌شوند، مأموریت آنها باید به چه شکلی انجام شود، حقوق آنها را مبدأ پرداخت کند یا مقصد البته حق مأموریت آنها را مبدأ یا مقصد می‌تواند پرداخت کند.

قدمی بیان‌کرد: هم اکنون فوق العاده مدیریت هیئت علمی بنده را چون از پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش به سازمان آموزش و پرورش استثنایی مأمور هستم، سازمان پژوهش پرداخت می‌کند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی درباره اینکه چرا فوق‌العاده مدیریت شما 1.5 میلیون تومان بیشتر از رئیس دانشگاه تهران است، عنوان کرد: هر سال 10 درصد به رقم سال قبل اضافه می‌شود یعنی نامه‌ای داده‌اند که عدد تعیین نمی‌کند و هرسال 10 درصد به مبلغ سال قبل اضافه می‌شود.

قدمی درباره بحث بورسیه خود عنوان کرد: بنده بورسیه دستگاهی بودم و سال 68 در آزمون اعزام به خارج پذیرفته شدم براین اساس وزارت آموزش و پرورش موظف به تأمین هزینه‌ها بود، وزارت علوم و دانشگاه با این وزارتخانه هماهنگ کردند و چون کارمند سازمان پژوهش بودم از محل اعتبارات سازمان پول به دانشگاه تربیت معلم پرداخت شده است.

وی گفت: بنده برای رشته علوم تربیتی بورسیه شدم اما در داخل کشور آن را به رشته فلسفه تعلیم و تربیت تبدیل کردم. درباره بورسیه بنده وزارت آموزش و پرورش موظف به تأمین هزینه بود چون به عنوان بورسیه دستگاهی قبول شده بودم.

یک پیشنهاد برای معاون آموزش و پرورش با "حکم حقوق 20 میلیون تومانی" واکنش معاون آموزش‌وپرورش به فیش حقوقی 20 میلیونی‌/ «تخلفی صورت نگرفته است» معاون آموزش‌وپرورش "20 میلیون تومان" حقوق می‌گیرد! + سند حقوق 20 میلیونی یکی از معاونان فعلی آموزش‌وپرورش/ فشار برای خصوصی کردن آموزش و پرورش

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی وزارت آموزش و پرورش معاون وزیر حقوق نجومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی

آفتاب‌‌نیوز :

دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران با حضور انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور، قاسم عمو عابدینی معاون وزارت علوم تحقیقات و فناوری، محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و زهرا ناظم بکایی رئیس دانشگاه الزهرا افتتاح شد.

رئیس دانشگاه تهران در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیأت علمی و عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

خزعلی در واکنش به این حکم گفت: من هیچ مسئولیتی را اگر نتوانم کار کنم قبول نمی‌کنم.

محمد مقیمی، همچنین جمیله علم الهدی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیس جمهور را به عنوان عضو دیگر هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی کرد.

در ادامه رئیس دانشگاه تهران فاطمه یزدیان دانشیار دانشکدگان علوم وفناوری‌های میان رشته‌ای را به ریاست این دانشکده منصوب کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموز وسیله نیست/ برخورد قانونی با معلم بلاگرها
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی