Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تن از مسئولان استان قزوین دو تابعیتی بودن خود را که کریمی قدوسی در لیست دوتابعیتی‌ها به آنها اشاره کرده، را تکذیب کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در پی انتشار فهرستی از سوی کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی که اسامی افراد دارای تابعیت مضاعف یا اقامت در آن ذکر شده است، اسم مسعود نصرتی شهردار سابق قزوین و معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیارهای کشور و همچنین علیرضا خزائلی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین به چشم  می خورد که این دو مسئول شائبه دوتابعیتى بودن خود را رد کرده و اذعان کردند تابعیتی به جز ایران ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود نصرتى  گفت: نفس عمل صورت گرفته در مجلس و شناسایی چنین افرادى برای  شفاف‌سازى امور کار درستی است؛ اما من نه تنها تابعیت و اقامت کشور دیگرى را ندارم، بلکه هیچ اقدامى هم در این باره نکرده‌ام.

وی خاطرنشان کرد: انگیزه‌اى براى گرفتن تابعیت کشور دیگر نداشته و همانطور که در فهرست منتشر شده آمده، مجلس از کلمه "احتمال" استفاده کرده است که این ظن و احتمال را به طور کامل تکذیب می‌کنم.

علیرضا خزائلی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین هم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، دوتابعیتی بودن خود را از اساس تکذیب کرد و افزود: فقط یک تابعیت دارم و آن هم تابعیت ایرانی است.

به گزارش ایلنا، جواد کریمی قدوسی (زادهٔ ۱۳۴۴ مشهد) سیاستمدار، هم‌اکنون در دوره دهم مجلس شورای اسلامی به عنوان نمایندهٔ مشهد در مجلس حضور دارد.

 وی پیشتر در دورهٔ هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی نیز نماینده مشهد بود. کریمی قدوسی دارای گرایش اصول‌گرایی است و از اعضای جبهه پایداری به‌ شمار می‌آید.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان قزوین شهرداری صنایع دستی و گردشگری مجلس شورای اسلامی مشهد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است