Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@20:42:58 GMT

بازیکن اسپانیول همبازی امید ابراهیمی شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۳۱۶۰

هرنان پرز، مهاجم تیم اسپانیول به تیم الاهلی قطر پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی، و به نقل از روزنامه از روزنامه الرایه قطر، الاهلی به صورت رسمی با هرنان پرز، مهاجم اهل پاراگوئه قراردداد امضا کرد تا جدیدترین بازیکن خارجی پس از تمدید قرارداد امید ابراهیمی و به خدمت گرفتن روزبه چشمی، نبیل الزهر و محمد دیامی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن جدید الاهلی قطر که سابقه بازی در تیم‌های اسپانیایی اسپانیول و ویاٰرئال را دارد به اردوی این تیم در هلند خواهد پیوست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اسپانیول امید ابراهیمی تابناک ورزشی سازمان سیا کریمی قدوسی مزدک میرزایی استخراج بیت کوین کارت سوخت بیت کوین رمزارز بوریس جانسون محسن پهلوان علیرضا خمسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه به غرور و حیثیت کاتالونیایی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته میچل، مربی خیرونا، در نشست خبری خود گفت بازی برابر بارسا ارزش تماشا دارد؛ چون ممکن است تاریخی شود. 

حق با او است؛ چرا که خیرونا در صورت پیروزی، بالاتر از بارسا قرار خواهد گرفت و در 4 هفته پایانی این شانس را دارد که نایب‌قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کند. خیرونا راهی لیگ قهرمانان می‌شود که اتفاقی تاریخی است و اگر بالاتر از بارسا فصل را تمام کند، رکوردی 82 ساله را نیز خواهد شکست.

در تاریخ لالیگا 82 سال است که بارسا همواره توانسته تیم اول منطقۀ کاتالونیا باشد و بالاتر از تیم‌های دیگر این منطقه در جدول قرار گرفته است. آخرین‌بار در فصل 42-1941 بود که بارسا با قرار گرفتن در ردۀ دوازدهم، سه پله پایین‌تر از اسپانیول ایستاد و آبی و سفیدها بهترین تیم کاتالونیا شدند. 

قبل از این تاریخ نیز سه بار اسپانیول در فصول 40-1939، 35-1934 و 33-1932 توانسته بود بالاتر از بارسا در جدول قرار بگیرد. خیرونا می‌تواند به اولین تیم بعد از اسپانیول تبدیل شود که بارسا را در لالیگا به زیر می‌کشد. اتفاقی که اگر رخ دهد، غرور بارسا را جریحه‌دار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • ضربه به غرور و حیثیت کاتالونیایی بارسا