Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@17:13:22 GMT

تیم والیبال جوانان ایران در اندیشه پیروزی

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۳۲۹۵

‍‍‍‍‍‍

تکلیفِ صعودِ تیم والیبال جوانان ایران به نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان، امروز مشخص می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دور دوم مسابقات والیبال زیر 21 سال جهان در بحرین ادامه یافت و از گروه اف، تیم جوانان کشورمان در دومین بازی این مرحله برابر ایتالیا قرار گرفت و با قبول باخت یک به 3، با 3 امتیاز در مکان دوم جدول ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این بازی، شاگردان عطایی، ست های اول و دوم را بترتیب 22- 25 و 23- 25 به حریف واگذار کردند، ست سوم 25 - 20 پیروز میدان بودند و در ست چهارم 29 به 31 مغلوب حریف شدند.
تیم جوانان کشورمان که در نخستین بازی خود در این مرحله مقابل آرژانتین به برتری رسیده است، برای صعود به جمع 4 تیم پایانی امروز به مصاف بحرین- میزبان رقابت ها می رود. 
رقابت تیم والیبال جوانان ایران با ایتالیا برای قطعی کردن صعود تیم والیبال جوانان برای صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان در اندیشه پیروزی مقابل ایتالیا است. تیم والیبال جوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله دوم رقابت‌های والیبال جوانان جهان به مصاف تیم قدرتمند آرژانتین رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کند.  تیم ایران در صورتی که بتواند مقابل ایتالیا پیروز شود قطعاً به عنوان تیم اول گروه به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد کرد اما در صورت شکست در این بازی حساس حتی شاید شانس صعود به نیمه نهایی را از دست بدهد چرا که نمی‌توان تنها به پیروزی در بازی سوم که مقابل بحرین است دلخوش کرد.  اگر ایتالیا مقابل ایران و بحرین پیروز شود و از تیم آرژانتین شکست بخورد وآرژانتین هم علاوه بر پیروزی مقابل ایتالیا، تیم بحرین را شکست دهد آن وقت است که شکست ایران مقابل ایتالیا معادلات را پیچیده می کند چرا که هر ۳ تیم ایتالیا، آرژانتین و ایران صاحب ۲ پیروزی می شوند و آن وقت کار به امتیاز تیم ها می رسد تا دو تیم برتر گروه F مشخص شوند.   تیم ایتالیا در مرحله مقدماتی رقابت‌ها صاحب ۳ پیروزی مقابل تیم های برزیل، کانادا و لهستان شد و نکته قابل تامل اینکه مقابل هر ۳ تیم با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.  روز گذشته هم در اولین بازی خود در مرحله دوم رقابت ها به راحتی تیم بحرین را ۳ بر صفر شکست داد تا در ۴ بازی خود در این رقابت‌ها حتی یک ست را هم واگذار نکند.  ستاره ایتالیایی‌ها بازیکن شماره ۹ این تیم است که فرانسیسکو رسینه نام دارد.  این بازیکن در هر ۳ بازی ایتالیا در مرحله مقدماتی، امتیازآورترین بازیکن ایتالیا بود و بدون شک جوانان والیبال ایران کار سختی برای مهار او خواهند داشت.  بدون شک تیم ایتالیا که تا به اینجای کار بهترین تیم رقابت ها بوده اما بازیکنان ایران پیش از این ثابت کرده اند که ترسی از قدرت حریفان ندارند و با تمام وجود به مصاف آنها می روند.  باید دید در نهایت چه نتیجه ای در بازی ایران و ایتالیا رخ خواهد داد و جوانان والیبالیست ایران می توانند شگفتی آفرین شوند و مقابل ایتالیای قدرتمند به پیروزی برسند یا خیر.  دانلود    

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: والیبال جهان جوانان ایران ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.   قرعه‌کشی این مسابقات روز چهار‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار شد و ۱۶ تیم شرکت کننده حریفان خود را شناختند.   مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و تمام ۱۶ تیم ملی شرکت کننده به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد. برندگان نخستین بازی مرحله حذفی راهی مرحله یک چهارم نهایی خواهند شد، در حالی که بازنده‌ها برای تعیین جایگاه‌های نهایی از رده‌بندی نهم تا شانزدهم در پلی‌آف بازی خواهند کرد.   گروه بندی مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان به قرار زیر است:   گروه A: بلغارستان، مکزیک، چین‌تایپه، اسپانیا   گروه B: ایران، مصر، تونس و لیبی   گروه C: ایتالیا، آرژانتین، پورتوریکو، کوبا   گروه D: بلژیک، برزیل، شیلی، ازبکستان   تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران با سرمربیگری آرش صادقیانی هفتمین اردوی آماده‌سازی خود را با حضور ۲۳ بازیکن از روز گذشته (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) در سالن باشگاه پیکان آغاز کرده است و حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی، حسام الدین نائیجی و وحید خورشیدی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ)، دیگر اعضای کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران هستند که آرش صادقیانی را در اردو‌های آماده سازی همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • فارس قهرمان رقابت‌های راگبی
  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران